1 år,skor,tapeter och så...

Suttit och pratat i telefon med en kompis som jag ej surrat med på över ett år.
Det blev ju lite nervöst men riktigt trevligt.
Fanskapet kunde inte komma denna helgen för några kompisar skulle ha releasefest,god damn it.
Jaja,det blir fler ggr.

Nu lyssnas det på 'Klingonz' och dricks kaffe.
Kidsen leker faktiskt på Spikes rum.
Var uppe på byn och hämtade deras skor idag istället för igår.
Deras dojjor passar fint som tur är och de båda är nöjda :D
Lovely!
De båda har valt själva.


Jag,Leeloo & Gottis tog bussen upp i förmiddags,handlade lite smått på Ica,hämtade ut skorna och hann missa nästa nuss hem.
Crap.
Övervägde att gå men med tre halvtunga påsar och en hund i koppel så blev beslutet nej.
Ibland är det svårt att slå ihjäl en timma,särskilt när det e burrigt ute,då kan man ju inte sitta och bara softa med en läsk heller.

Vi knallade bort till Hallbo.
Skulle ju valt tapet + golv till badrummet för andra gången (de tappade bort min lapp första gången jag valt) så nu blev det äntligen av.
Valde samma som sist dvs grått golv och grå/vitaktiga tapeter.
Nu jävlar om de tappar bort denna lappen oxå.
Måste få nytt i badrummet nu snart,hoppas det inte tar för lång tid.
kan ju aldrig få iordning där inne,sätta upp hyllor och sånt.
Kommer bli asbra iaf.
Och för den som inte vet hur det ser ut där inne nu så har vi dessa ljuvliga tapeter:

Hålet där är skälet till att jag får nytt eftersom det kommer in fukt där som sen blir mögel.
och själva golvet har släppt,är som luft under själva plastmattan liksom.
Jaja.

Annars idag har jag vart hurtig o dammsugit hela lägenheten samt skurat.
Minus Spikes rum för det ska han hålla ordning på själv,han är liksom 11 bast.
Diskade gjorde jag med.
Lagat mat.
ja,allt sånt där som man måste you know.

Ska strax knalla ut med Gottis sista vändan,hoppas jag piggnar till lite då för jag vill inte sova ännu ju.

Dröm sött//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0