Arbetsförmedlingen

Hade en tid på arbetsförmedlingen idag vid 13.30 och så självklart blev det knas med barnvakt.
Trodde jag skulle få boka om tiden vilket jag verkligen inte ville för jag visste att hon skulle tro att jag bara inte ville komma dit då jag fått ändra flera tider innan.
Lyckades få fram hennes nummer och tog modet till mig att ringa henne.
Och 'henne' det är alltså min arbetsförmedlare eller vad man kallar det.
Det e väl hennes titel om jag fattat det rätt.
Well,well...skit i det.
Jag fick tag i henne och frågade om vi kunde flytta mötet bara nån timme men hon var fullbokad.
Dock hade jag sån jävla tur så någon hade avbokat ett förmiddagsmöte vilket passade mig perfekt.

Musik i öronen o for upp dit.
Kändes fan mer som att sitta och prata med en teraput än någon från arbetsförmedlingen.
Pratade om allt från skolan och varför det blivit som det blivit,när mina problem började,vad jag har erfarenhet av,hur länge jag gått sjukskriven,vad jag gjort på dagarna alla år och så vidare.

Vilket fall som helst.
Så det som kommer hända nu är att jag ska vänta tills hon får svar på ett samtal hon ringde gällande att hitta praktik (arbetsprövning) åt mig som städare.
Vi får se vad som händer och sker på den fronten.

Hann precis med bussen hem sen och mor var med där så hon hakade på mig hem och drack kaffe o käkade knäckemackor ;)
Omnomnom.
Fan förresten,min räkost är slut.
Need more.
Kavlis räkost är good shit I tell ya!

Förresten,fan vad förvånad jag är.
Trodde det skulle komma massa nyfikna frågor från er läsare nu när jag gått ut med att jag och Majki faktiskt är tillsammans,men nix.
Inte en enda.
Mycket ovanligt I must say.

Börjar snart bli dags att krypa ned under täcket.
Hääärligt!
Men först prata klart på msn,sen ut med vovve.

Nattinatt//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Thina

men älskade Hella vi hade nog långt innan redan fattat att ni va tillsammans;-P så nu är ju ingen nyfiken längre, det va ju innan vi fick veta vem han va. Vi som läser har koll på dig serru. Iallefall jag :rolleyes: Kanske tur för dig att jag bor en bit bort. haha



Va bra att det gick bra på af! Men ibland kan man träffa bra folk där. Hoppas dom hittar nåt bra till dig sen.



Ha en br akväll

2011-04-14, kl 18:17:54
URL: http://thinas.bilddagboken.se
Skrivet av: Starsprinkle

hahahaha söta Thina :love:



Mjo,förstod det,inte direkt så det vart superhemligt,haha.

men tänkt det var något ändå ^^

2011-04-14, kl 20:06:09
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0