Bus,tankebana och paket.

Min egen idiotiska osäkerhet höll på att förstöra något fint.
Nu är det jag som ändrar tankebana på fullaste jävla allvar.

Upp på byn under förmiddagen med morsan och Leeloo.
Tar bussen både dit och hem,måste handla crap som är tungt.
Så ska jag hämta ut paket :D
YAY!
Ett från bästa,finaste Cim (Mansondust) och ett paket från Skopunkten.
Beställde nämligen dojjor för mina födelsedagspengar.
Behövs verkligen då jag inte äger några våriga skor alls,eller ja gympadojjor som läcker in som såll.

Igår vägde jag ormarna och försökte mata Lennart som inte var sugen.
Snacka om viktskillnad på honan och hanen.
Honan SKA vara större och tyngre men med sina 94 gram klår hon inte direkt Lennarts 360 gram.
Så går det när man matvägrar.
Får förhoppningsvis snart hem lite käk till henne som jag hoppas hon ska ta.
Annars blir det snart operation tvångsmatning vilket jag aldrig behövt göra med en reptil,så då måste jag läsa på som själva fan först.

Var ute och busade lite i fina vädret igår.
visst,det blåste utav helvete.
Men barnen var ute och sparkade lite boll och jag gick en runda med Gottis.
Så gick vi bort där barnen var och jag släppte lilla damen,så de fick busa tillsammans allihopa :D

Här kommenterar du:
Skrivet av: Mia

Vad är det som matvägrar? Kungspyton?

2011-04-08, kl 11:08:59
URL: http://blogg.miawiborg.se
Skrivet av: Starsprinkle

Ajjemensan,kungspyton hona.

2011-04-08, kl 23:14:25
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0