Idiotjävlar + vikten.

Bitterfitta.com igår minsann,större delen av dagen.
Hade lust att bra dra täcket över huvudet och ligga och sova bort hela dagen.
Svårare dock när man har två ungar som måste tas om hand O.o

Det var lite alla möjliga faktorer som spelade in.
Dels att jag slutar med PepsiMax,dels att vissa människor är så dumma i huvudet och ja,lite sånt.
Uuuuusch!
Jag blir så sinnessjukt arg på människor som lägger sig i MITT liv.
Vad i hela helvete spelar det för roll att det gick fort från att jag gjorde slut med Fred tills jag träffade Majki.
Känns det rätt så gör det,då tänker jag fan inte skita i det!
Det är många som stör sig,väldigt mycket!
Och idag fick jag höra från någon nära att jag ska höra av soc i veckan för jag tar visst inte hand om barnen längre.
Men seriöst,vad i helvete,nu får väl ändå folk ge sig.
Bring it on liksom,det finns fortfarande inte något att klaga på.
Bara för att jag träffat någon så beyder inte det att jag slutat ta hand om barnen,vilken jävla mamma/pappa funkar så?
Nej fan,jag är riktigt arg....Både på vänner,släkt OCH familj kan jag ju säga.
Och inte minst - besviken!
Men passar det inte så tänker jag skita i dem allihopa,så enkelt är det.
På fullaste jävla allvar!

Men men,nu skiter vi i det.

Käkade smaskiga zombiestyle pannkakor till middag idag - gröna.
Omnomnom.
Lite trevligt att variera sig med färger,blir så mycket roligare då.
Och eftersom jag avskyr att steka pannkakor så gjorde majki det,jag fixade smeten bara.


Åhh,igår när jag,barnen och hunden var iväg till Netto och handlade lite så stannade vi till en snabbis efteråt på 'Röda Korset' för att kika lite allmänt bara.
Var ett tag sen vi var där inne.
Jag gjorde värsta klippet,inte ofta det händer liksom.
Superfräscha brallor från Mercy för 35 ynka svenska riksdaler!
Whoop whoop!
De kostar många hundralappar i nypris och de ser knappt använda ut.
Jag kunde näääästan knäppa dem,bara lite fett till måste bort sen kan jag ha dem på mig.

(Mycket snyggare IRL)

Och på tal om vikten.
Nu har jag gått ned sammanlagt 7,3 kilo!
Det är helt amazing tycker jag.
Vägde mig igår och kom ut från badrummet med värsta smajlet och fnittrade.
Majki undrade vad det var med mig ^^
Visst,det går ju lite upp och ned,men omkring 7 kilo iaf.
Det är massor tycker jag!
Några undrar hur jag gör och det är inget konstigt alls.
Jag har alltid ätit massvis med mackor varje dag.
Vitt bröd såsom limpa...Många sådana.
De har jag bytt ut mot knäckebröd,just nu käkar jag 'delikatess' med t.ex smör samt leverpastej,skinka eller räkost på.
Så tar jag lite mindre vid middagarna och aldrig två ggr.
Sen så har jag ju gjort slut med Fredde och har därmed ingen bil längre,måste alltså gå dit jag ska,när det ska handlas etc etc.
Och that's it!

Nu håller jag ju på att lägga ned PepsiMax oxå.
Först var det ju bara en överenskommelse med Majki.
Fanskapet sa att jag inte skulle få min present om jag inte la ned pepsidrickandet tills imorgon (måndag) då han åker hemåt.
GAAAH,trodde jag skulle dö lite när han sa det.
3 jävla dagar liksom.
Ville ju ha presenten ffs.
Gick iaf med på det.
Och grejen är den att det är så jävla jobbigt nu så jag kommer inte dricka pepsi fastän han drar imorgon.
Jag har två iskalla burkar Max i kylen men de ska bara få stå där otroligt nog.
Imorse t.ex vaknade jag med en huvudvärk from hell.
Coladrycker är ju fan ett gift,iaf när man som jag dricker runt 1,5 - 2 liter per dag.
Istället dricker jag massa smaksatt kolsyrat vatten.
Men OHH så sugen jag är på det förbannade bruna guldet!
När jag vilade tidigare idag drömde jag att jag drack en iskall burk ^^

Idag kom fina Sandra en snabbis med ringar till mina nipples.
Har ju haft superlånga stavar i dem då det var de som fanns när vi piercade dem.
Men nu har jag bytt till ringar så det är jättefint :)
Och känns mycket bättre då det inte sliter alls lika mycket.

(före,höhö)

Well,well..det får räcka för ikväll.
Imorgon fyller jag år minsann,blir lite fika med familjen,that's it.

Nattinatt//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Jag

så "kul" att bara för du ser lite anorlunda ut så tar inte du hand om barnen så fort det händer något. folk är såna idioter..

2011-04-03, kl 22:09:31
Skrivet av: KalsongMorsan

Vem kan styra över sina känslor & vad ska man vänta på när det känns bra? För det är ju det som är viktigt, att det känns bra & att man mår bra!



Nej, du har träffat en ny kille som gör dig glad, det märker man ju i bloggen. Hur du skriver, ja förutom nu då, eller igår ;) Men det har ju solklart sina anledningar.

2011-04-03, kl 22:42:38
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Skrivet av: nathalie

otroligt lågt att dra in soc,,, men du är bättre än dom hella det vet du.



låt soc komma du har inget att dölja ,,,, styrkekram ,,,

2011-04-03, kl 22:52:24
URL: http://giftigmamma.blogg.se/
Skrivet av: E

De finns dåliga människor överallt,tyvärr är de svårt att rensa bort alla från bekantskapskretsen och svårast är att veta vilka som vill oss gott eller mindre gott :-( Är själv trött på alla kommentarer om att man röker, att de skadar barnen etc. Va f*n man sitter/står väl inte brevid barnen och röker, man går ju inte direkt in och andas på dom de första man gör efter en cigg (tycker folk kan sköta sig själva och skita i andra)! Bra att du gjort slut med F och träffar den du verkligen tycker om, barn ser ju mer än vi tror och är inte mamma/pappa lycklig påverkar de barnen på ett negativt sätt (följ din känslor tjejen) ;-) DET kommer jag göra i framtiden, i den mån jag kan! Apropå hon som kan "läsa folk"...jag har en del konstiga och oförklarliga sidor som jag inte vet var dom kommer ifrån och varför jag är sån...(socialfobi, panik, oro) Kan hon tjejen försöka hjälpa med sånt och så att sånt försvinner? Godnatt! /E

2011-04-04, kl 03:38:19
Skrivet av: Anna

Stå på dig! Fattar inte varför folk alltid ska försöka förstöra för dig och dina fina barn!

Men finns alltid folk som är avundsjuka på andra, är säkert så i detta fall.

Synd för dom att dom skämmer ut sig själva dock, bara att titta på dina bilder på barnen här så ser man att de är välmående, dåligt mående syns i ögon och kroppsspråk, även på bild och det är inget jag sett på dina barn! Och som du pysslar för dem osv så borde folk bara hålla käften!

2011-04-04, kl 06:08:36
URL: http://www.mittlivminkamp.bloggplatsen.se
Skrivet av: Lina

Grattis på födelsedagen!

2011-04-04, kl 10:45:38
URL: http://aprilchejjen.blogg.se/
Skrivet av: Petra

Alltså att folk jämt ska hålla på då... Skulle du ta mindre hand om barnen för att du har en ny kille liksom? Nej, det skulle jag inte tro.. Så lågt av folk att dra in soc.. har dom några funderingar kan dom ju ta det med dig direkt istället.. suck

Stå på dig! Säger som Anna här ovanför.. Det syns på dina barn att de mår bra!

2011-04-04, kl 11:11:44
URL: http://mylifemychoices.blogg.se/
Skrivet av: Thina

Men gud att folk ska komma och bråka!! Säckert nån som är avundsjuk...

Fast jag tror inte att den personen ens vågar prata med soc...och dessutom ska ju soc sen ta det på alvar och det lär dom ju inte göra!! Framförallt när det finns dom dom verkligen bör besöka! Va det inte er granne som hade behövt ett besök? Så kommer dom kan du ju skicka dit dom...

Men det är föresten inte grannen som vill anmälla er som hämnd eller nåt annat sjukt?



Och jag tror ju inte att barnen blir drabbbade av att du träffar en ny direkt efter...så länge han är bra för dig coh dom så är dte ju verkligen ingen fara! Sen kan dom ju säckert sakna fredde åxå. Men samtidigt får dom en ny att umgås med så då kanske dom inte tar den separationen lika hårt som dom hade gjort annars. Men skit i kokade idioter som inte vet nåt om nåt!

Barn mår ju framförallt bra om föräldrarna mår bra! Och råkar man möta nån snabbt är det ju inte så att man ska behöva skit i det bara för att andr atycker att man ska...huvesaken är att ni är lyckliga!



Fira din födelsedag och skit i idioter!!!



Kramar Thina <3<3<3<3

2011-04-04, kl 18:55:33
URL: http://thinas.bilddagboken.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0