Moddat mig.

Trodde dagen igår skulle bli extremt långtråkig men så förvånade jag mig själv.
Runt lunch nånstans så såg jag att Marie + Tanja (granne här på gården) satt ute på en bänk på framsidan med sina hundar.
Jag satte på Gottis kopplet lite snabbt,drog med mig mig kaffemugg och paketet med cigaretter o joinade dem.
De som känner mig vet att något sånt är ovanligt för mig,att vara social så där spontant.
Vi satt där och snackade skit och fler grannar joinade,riktigt trevligt var det faktiskt.
Leeloo lekte på gården med sina vänner och sen efter 14 nånting så kom Spikey hem o joinade.
haha,hans kommentar - " men mamma,det är inte vanligt att se dig sitta såhär"
Satt var och var social i två timmar eller något.

Och gårdagen var precis som en dag i början av sommaren.
Riktigt varmt.
Sådär så man får sig en chock.

Messade med min kompis N som numera jobbar på studio här i lilla skitbyn.
Han var där idag så vi kom överens om att jag skulle komma bort dit och modda mig lite.
Mamma var superdupersnäll och passade kidsen så jag knallade bort dit,ligger inte så långt från mig.
Meningen var att vi skulle köra 3 styckna skindivers med stjärntoppar men det fanns bara två stjärnor hemma.
För att göra historien lite kortare så slutade det med en diver och en dermal då vi beslutade att köra på två dermal sen,men det fanns bara en hemma i lager.
Jaja,det där blev snurrigt förklarat.
Skitsamma.
Jag kommer iaf ha 3 styckna när det är klart.

Blödde som fan så fort det första hålet blivit punchat,damn ^^
Punchen kändes rätt fint men eftersom det går så snabbt hinner man inte reflektera över det så mycket.
När smyckena skulle i så kändes det dock ingenting.

Imorse när jag skulle rengöra skiten så lossnade dock min diver.
PITT liksom.
Så jag messade herrn och sa åt honom att beställa hem två anchors istället för en.
Ser lagom fult ut nu med bara en plupp som sitter där,hahaha.
Hoppas vi kan få dit de andra två så snart som möjligt.
Kommer bli asbra.

Och de som undrar vad faaan skindivers och dermal anchor är:
Dermal har som en ovan platta på undersidan så den åker inte ur lika lätt sen kan man byta toppar på den.
Skindivers har en liten rund platta och toppen går inte att byta ut.

Yes,det var en jävla massa babblande om det.

Efteråt satt vi och snackade skit några timmar sen knallade jag hemåt.

Och det var Hellas gårdag.Mer från mig - later!

/hellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Thina

Snyggt!! Skummt att den lossnade så lätt! Min ancor migrerade ju men det tog ju en bra stund. Men ancor är roligare eftersom man kan byta plutt:-) Jag hade velat ha en ny, men det känns ju lagom lönt om den åxå skulle migrera..det kostar ju en förmögenhet.

2011-04-12, kl 09:02:57
URL: http://thinas.bilddagboken.se
Skrivet av: tres

jag har länge tänkt ta två anchor vid sidan av örat,dvs innan örat kommer.

men jag velar lite, jag förstår ju man kan byta på anchor olika pluppar. jag tänkt ha två med vita stenar. men är det någon skillnad mer på anchor och skindiver?

vad kostar en anchor och skindiver hos er? här kostar det 600 för en och 300 om man tar två samtidigt.

2011-04-12, kl 10:19:53
URL: http://lillamami.blogg.se/
Skrivet av: Starsprinkle

tres: men kör hårt!

Vela inte,det är inte farligt alls.



tycker absolut du ska köra på dermal anchor då,de sitter mycket tryggare på plats.

Studion jag var på där kostar det 400.- eller två för 700:-

2011-04-12, kl 11:44:05
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Thina

då va det ju skit billigt! Min kostade 600 här i malmö. Jag får komma upp och göra nästa:-) jag hade velat ha i tatueringen i urringningen, typ ancor som ögon i drakarna, men dom sitter där bh bandet sitter...så det faller ju lite...borde tänkt på det när jag tatuerade mig...för jag lär ju inte sluta ha bh...å så vill jag ju ha implantat kulor vid nyckelbenen :-)

2011-04-12, kl 18:30:20
URL: http://thinas.bilddagboken.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0