Mysdag!

Sitter och sjunger på 'Who killed the cheerleader' med 'Necromantix' och det har jag gjort hela dan.
Får inte ur den ur huvudet ^^
Helskön.
Lyssna själva <3


Trött är jag!
Som fan!
Vart ända sen typ 14 snåret eller nåt och ända sedan dess längtat efter sängen.
Lade mig på soffan under en filt i hopp om att bara få blunda nån havtimma medans Leeloo lekte med sina vänner och Spike var hos en kompis.
men då ringer telefonen,jag sket i att svara men så ringde mobilen o det var lillebror som sa att han och mamma var på väg hit.
Tjoho,det blev mycket vilande där.
icke!


Jo,vi fixade till oss då i förmiddags eller när det nu kan ha vart,så knallade vi upp på byn.
Letade igenom skåpen efter gammalt bröd och sånt som änderna kunde få.
Hittade kalaspuffar,tortillias och limpa vilket funkade fint.

Hoppade först in på Ica för att köpa vatten,kattmat och ett ben till Gottis.
Och hämta ut dojjsen (kom i skrivande stund på att jag inte ens öppnat påsen så jag sprang o gjorde det)
De passar,success!
Medans kidsen hade fullt upp med att mata de ynka 4 änder som befann sig där,samt en hel drös fiskmåsar,kajor etc så satt jag på en bänk i solen,drack vatten och lyssnade på Mad Sin.
Helt perfekt.
Tänkte att de fick sköta matningen själva då de behöver göra kul saker tillsammans...sånt som de inte blir osams över.
De bråkar ju jämt och ständigt om precis och exakt allt.
Vi hade det riktigt trevligt.
Massa bilder finns i bilddagboken förresten.
Länk till höger under ' favoriter'.


just ja,när vi var på väg upp på byn så självklart var vi tvugna att gå förbi personen som jag brutit med då h*n satt ute.
Fan,jobbigt!
Ungarna hejjade och jag bara fortsatte gå,tittade inte ens åt dennes håll så jag hoppas det kändes lite.

Var uppe på byn några timmar.
Käkade varsin glass och bara möööös :)

När mor o bror kom så dracks det lite kaffe.
Färgade mammas hår och fixade naglar.
Tvångsrakade av Björn de fula polisongerna + skägget.
Och när de gått var det dags att laga middag.

jupp,jupp.
Och det var allt från mig.
Burn in hell - cykelställ//hellA



Här kommenterar du:
Skrivet av: Maja

Hej Du :)

Om du nu är inne på psychobilly musiken, kolla upp The Kasketeers, finns på spotify. (Min pojkvän spelar trummor) Svebskt band som är stora i England:)

2011-04-22, kl 17:25:35


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0