Röven

Va fan har jag träningsvärk i röven för?
Eller ja,inte INUTI röven ,höhö.
PÅ!
Skinkorna alltså.
Wierd,har inte gjort nåt som jag inte annars gör.
Well,well.
Då har jag ju använt musklerna på nåt sätt iaf xD

Imorgon ska jag upp till 'Universe Tattoo' och måtta upp min bröstgaddning.
Spännande,spännande :)

Planerna för idag:
Hjälpa mamma att färga håret,så blir det väl att dricka för mycket kaffe som vanligt också antar jag.
Knalla upp på byn med barnen och hunden,ska hämta ut mina lila basketdojjor som jag fick returnera pga de var för stora.
Var fan som båtar trots strl 39.
Mata änderna vid Puttlabäcken tänkte vi göra också,det är mysigt.
Seriöst,har ni hört något så fult namn som 'Puttlabäcken'.
Jag undrar varifrån det kommer egentligen.
Haha!

Nej,man kanske skulle fixa till sig lite o knapra i sig ett par knäckemackor med leverpastej & ost,sen röra på sig så något händer.

Adjö//hellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0