Skjorta

Imorgon bitti blir min lilla vovve hämtad då hon ska höftröntgas och lite annat smått och gott.
Hon lär vara lite roligt groggy när hon är tillbaka för hon ska sövas etc.
Höhö.
Får ligga och gosa massor <3


Well,well.

jag blev nyss klar med tvätten.
*pust*
Det är så förbannat härligt när allt är tvättat men tvätthinkarna hinner inte vara tomma länge eftersom man har kids.
Redan underkläder,brallor och tröjor i den ena.


För övrigt idag har det inte hänt särskilt mycket alls.
Snackat skit med Marie,msn'at med Majki,dammsugit,plockat bla bla bla.
Same ol' ,same ol'.

Min fina skjorta kom idag som jag vann på Tradera för 20:-.
Den passar perfa så jag är happy minsann!


Känns som det var nåt jag skulle kriva om men det är som bortblåst nu.
Istället ska jag spela lite 'Zombie Lane' på Facebook ,sen ta en knäckemacka med kanel på som jag fick av marie,får se hur den smakar ^^

//hellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: pilli

ååå kanelknäcke är sviiiiiin gott :D

Mmm visst är det tråkigt att hålla på med tvätt hela tiden när man har barn.. därför skaffade jag mig en tvättmaskin :D wohooooooooo :D

2011-04-20, kl 22:46:01
URL: http://besegrade.blogg.se/
Skrivet av: MansonDust

Knäckemacka med kanelsmak är jättegott. Den kunde jag äta som godis nästan när jag bantade. :) :thumbup:

2011-04-21, kl 07:24:08
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Skrivet av: Kolin

Knäckemacka är vad jag skulle vilka ha. Sitter i Thailand, Koh Samui o blivit sjuk av maten. Längtar efter en svensk knäcke macka med ägg o Svennes/ K

2011-04-23, kl 13:16:31


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0