Sömngångare & skendräktig.

Bytt rent i min säng,eller ja,båda delarna av sängen ofc,ofta man bara byter på en sida av dubbelsängen xD
Plockat överallt och ingenstans.
Disken ligger i blöt där ute i diskhon (fult ord btw).
Och ja,lite allmänt sånt där att göra idag.
Just nu dricker jag lite kaffe och lyssnar på 'Bloodhound gang'.
Spike är med mormor upp på byn och Leeloo leker med kompisar,så för tillfället är det jävligt skönt :)

Köpte två paket rökelser igår som jag inte provat innan.
'Patchouli forest' och 'Midnight'.
Båda luktar ljuuuvligt!
Samma tillverkare som den klassiska Nag Champan,så det är bra kvalitet.

Inatt var det lite lustigt.
Jag stod inne på ena toaletten och hörde att nåt knackade inifrån lägenheten.
Tänkte att nån av ungarna slog i vägen med handen medans de sov.
Så tassade jag bort till Leeloos dörr.
Där stod hon med dörren öppen och knackade på den...I sömnen ^^
Hon fattade noll.
Jag sa ingenting,bara lyfte upp henne,la henne i sängen och pussade pannan.

Hunden är skendräktig.
Haha,hon är helt plötsligt tjockis med tuttar ^^
Jösses...Lilla vovven.
Lustigt att det kan bli sådär egentligen när man tänker efter.
Att de faktiskt tror på fullaste allvar att de är dräktiga,så tror kroppen det med.
Wierd!

Här kommenterar du:
Skrivet av: therese

jag säger aldrig diskhon utan vasken =):-d

2011-04-23, kl 01:44:04


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0