Stänga av hjärnan - ja tack!

Önskar jag kunde stänga av min hjärna idag!
Den går på högvarv och jag blir galen på mig själv.
Blir så ibland.
Tänker på ALLT och inget!
Negativa tankar alltså.
hade den gått på högvarv med positivt skit hade jag inte sagt nåt.
men detta.
Usch.

Hade jag inte haft Leeloo hemma skulle jag lagt mig en stund,det brukar hjälpa att rensa lite.
men nu går ju inte det.
Så jag försöker sysselsätta mig.
dammsugit och plockat,dricker kaffe - alldeles för mycket.
Lyssnar musik på hög volym.
Går med Gottis etc etc.
Men nej fan.
KUK!

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0