stucken kissekatt

Fick käka middag ensam idag eftersom Henke hämtade Leeloo under sena eftermiddagen och Spike hade käkat hos sin mormor så jag slängde in lite pommes och korv i ugnen.
Tycker INTE alls om att laga mat,inte på några sätt.
Så jag tar helst nåt skit som går snabbt som fasen.
Btw..Undrar varför korven smakar så sjukt mycket godare när man har den i ugnen än om man steker den.
Älska korv i ugn,alltså vanliga små grillkorvar snackar jag om nu.

Efter maten blundade jag i soffan en stund.
Gottis nere vid mina fötter,under täcket och Pungis vid min mage/bröst uppe på täcket.
Tyckte hans tass var ovanligt stor och när jag jämförde med den andra så såg jag att den var ju fan enorm.
Så nångång under dagen har han alltså blivit antingen getingstucken eller blivit bränd av en humla.
tror nog mer på humla när jag tänker efter,för det har vart massor av såna små kottar på balkongen idag.
Pungis går jätteförsiktigt med den tassen och han är lite småseg,det gör väl ont.
Jag har aldrig blivit humlebränd så jag vet inte.
Googlade och det är iaf helt ofarligt,svullnaden ska ha gått ned inom ett dygn.
Men bäst att hålla ordentlig koll just in case.


Om jag mår bättre i skallen imorgon så ska jag dra till ett par kompisar,grilla lite och dricka nån öl.
Vill verkligen,så jag hoppas hoppas hoppas.

Nu ska jag dock se om det e något på tv som man kan dega en stund vid,sen ut med Gottis o sen soooova.

Nattnatt//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Malin

Huga då stackars kissen, hoppas det går över.

2011-04-29, kl 20:27:17
URL: http://onewayforward.blogg.se/
Skrivet av: Spot'N'Cum leverans

Hej där frun! Jag kommer från företaget Spit'N'Cum och undrar ifall frun är intresserad av att köpa sperma? Vi levererar sperman direkt från källan och gör så med olika metoder och frun får själv välja vart hon vill förvara den. Vi har i nuläget inget ekonomiskt behov vilket gör tjänsten gratis. Om frun är intresserad av den bästa och mest effektiva spermalevereringen på denna planet så får hon gärna kontakta Spot'N'Cum.

2011-04-30, kl 19:31:32
Skrivet av: Starsprinkle

Hej där Spot'N'Cum.



Jag är absolut mycket intresserad.

har länge funerat på att smörja in ansiktet med färsk sperma då jag tror hyn håller sig ung längre då.



Hur får jag tag i dig för att beställa?

2011-04-30, kl 20:56:45
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Anna

Hoppas misslingens tass mår bättre snart!



Haha, garva lite lätt när ja såg ditt svar på tidigare kommentaren där uppe. Du är fan helskön ;-P

2011-04-30, kl 22:54:42
URL: http://www.mittlivminkamp.bloggplatsen.se
Skrivet av: Starsprinkle

Anna: haha :thumbup:

2011-04-30, kl 23:25:18
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0