Covergirl

Jag har alltid vart sugen på att prova 'Covergirl'.
Intresset och suget för det kom upp i samband med de allra första 'Top Model' avsnitten eftersom de samarbetar med just 'Covergirl'.
Klart man blir nyfiken.
Trots det var massa år sedan Top Model började så hade jag fortfarande inte fått tummen ur röven o provat.
Men nuuu äntligen.
Whoop whoop.

Först blev jag så fundersam över själva flaskan,tyckte den var puckat tillverkad för man måste låta den stå upp och ned för att få ut allt i den,men vid närmare eftertanke så är det ju faktiskt ingen fara.

Jag körde på 'Ivory' eftersom jag är så jävla ljus i hyn och jag tycker om resultatet som fasen.

Bra formula som inte lämnar massa fula linjer/märken,det blir ett jämt resultat.
Täcker rätt så bra.
Den är inte dyr.
Ja,jag har nog inget negatativt att säga om den faktiskt.
Eller jo,jag hade önskat det var nån liten mjukare doft på den dock,men det hade vara vart som ett litet plus i kanten.

Lånade text från brallis.se hemsidan:
Covergirl Clean formula låter huden andas, går lätt att lägga ut och smälter in perfekt, så att världen inte ser smink, bara en mycket fräsh hy. Covergirls formula för känslig hy är doft och oljefri samt bidrar till att minimera irritation och rodnad.
* 100% doft och oljefri
* Lätt täckande, ej tung och "kakig"
* Dermatologisk testad
* Ej portilltäppande
* Allergivänliga


Go for it vettja.
www.brallis.se säljer Covergirl etc.
Smink,hudvård,hårvård,parfym och tillbehör.
Så det är helt klart värt att ta sig en titt.
Samt att de är sjukt trevliga,vilket jag som konsument uppskattar!

Nere till höger har ni en banner,bara att klicka där så kommer ni rätt :)

Före och efter bild btw.

Här kommenterar du:
Skrivet av: tres

på msmink.se så finns det covergirl och annat smink väldigt billigt och snabblevereans :)

2011-04-25, kl 11:59:57
URL: http://lillamami.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0