Öldrickande & grillning med vänner.

Igår innan jag åkte till vännerna.
Urtvättat hår men jag var fan snygg ändå ;)



Skulle egentligen vart uppe vid majbrasan med Spike men jag har blivit sjuk.
Frusit hela dagen,galet mycket.
Mår illa och orkar ingenting.
Trodde först bara jag var bakis men det var visst mer än så :(

Igår eftermiddag knallade jag bort till studion för att möta upp Nemo & My som var där.
Sen gick vi direkt till tåget in mot stan.
My fick skjuts av några vänner hem till Glanshammar medans jag och Nemo åkte hans nya moppe :)
Det var massa mysigt att åka moppe igen,det var några år sen nu faktiskt.
Blev lite kallt om händerna dock ^^

Både jag och Nemo var sjukt ölsugna så vi hann bara innanför dörren innan vi öppnade varsin första öl.
Jag pratade massor med deras papegoja harry som jag fann sjukt underhållande.
DAMN vad han babblade.
Han sjöng,pratade,gjorde konstiga ljud,dansade,tiggde mat,knallade runt etc etc.
Jag kunde seriöst sitta och bara titta på honom jättelänge.



De har flyttat till en annan lägenhet sedan jag var där och hälsade på sist.
Denna var så sjukt mysig,superfräsch och med uteplats.
Skulle LÄTT kunna ha en likadan och trivas sjukt bra.
Men läget är fel,vill inte bo i Glanshammar.

My drog igång grillen och grillade köttbitar.
Så man blev bjussad på fint käk,inga som helst fel.

Drack mer öl,snackade skit,tittade på deras fina bebisleguan Rex,gosade med spindlarna som de båda är rädda för men jag blev så jävla stolt då både M & N vågade klappa på spindlarnas röv samtidigt som jag gjorde det.
Riktigt bra gjort!
Spindlarna sparkade hår på nederdelen av min tröjärm när jag skulle ta upp dem,sen har välö jag haft ärmen mot halsen för det kliar något enormt och har gjort hela dagen.
Jag blir galen,hoppas det försvinner när jag duschar sen.
Spindlar sparkar nämligen hår från sin bakdel när de är rädda,stressade eller hotade.
Vilket de blev när jag kom där och skulle plocka upp dem,de är inte vana vid hantering.
De där små jävla håren kliiiiiiar!



Natten där nångång la vi oss allihopa i sovrummet och glodde på en film,men jag tror vi slocknade snabbt alla tre,iaf jag ^^
Stackars My hade fått ligga länsgt ut på sängkanten då Nemo nästan puttat ned henne för han skulle ligga nära.
Så jag hade legat där med asmycket utrymme helt för mig själv.
HAHA!

I eftermiddags kom jag äntligen hem efter att ha legat o vart halvdöd hela morgonen/förmiddagen.
Mådde inte alls bra.
Var mindre ballt att först åka buss sen tåg.
Satt där på stationen och huttrade för mig själv.


Tack snälla My & Nemo för igår,jag hade jättetrevligt o skönt att komma ifrån lite.
Vi måste göra om det!

La mig här hemma på soffan och somnade vid 17,vaknade vid 20.20
Hoppas det går att somna om sen,men det borde det göra.

Var bjuden på fest ikväll och det hade ju vart superkul men jag känner mig alldeles för dålig.
Så nu ska Spike och jag mysa o njuta av den sista kvällen ensamma.

well,well.
Det var allt för mig.
//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: KalsongMorsan

Du är alltid snygg, Hella. Det är för att du är vacker. Krya på dig nu!

2011-04-30, kl 23:13:35
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Skrivet av: Starsprinkle

Tack fina kalsong :)

2011-04-30, kl 23:24:52
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0