Vikt och fina kläder!

Godmorgon godmorgon :)

Min lilla tös är här,hon kom igårkväll då Henke har lite ärenden i Örebro idag och ingen som kan passa henne.
Men hon far tillbaka ikväll och kommer lördag eller söndag igen :)

Funderar på om vi ska ta en sväng upp på byn lite senare.
Fick en avi i brevlådan igår och jag tippar på att det är mina kängor som jag vann på Tradera,borde vara dem iaf för nu har jag fan väntat ett tag.

Och på tal om skor etc så kom en gammal vän igår,inte träffat henne på jättelänge.
Erre är hennes namn btw.
Hon hade med sig ett par superduperbajsfina skor som jag skulle titta på/prova och eventuellt köpa.
Jag blev kär direkt och de lämnade INTE mitt hem.
Nu står de där i hallen och ser snygga ut.
får nästan orgasm av att titta på dem <3
Ska bara hitta sulor till dem,för de är aningens för stora.


Och så var jag bort till en annan vän igår.
jag skulle få hårfärg av henne som hon ändå inte skulle använda.
Så tacksam jag blev.
Fluorescerande gul och rosa från Directions.
Fick även ett torrschampoo som ska bli spännande att använda.
Ska bara köra med det tänkte jag tills den flaskan är slut så går inte hårfärgen ur lika snabbt :)
Yay!
Och gissa om jag dog när Malin som hon heter plockade fram en tröja och en waspie (underbyst korsett) till mig som hon inte skulle ha kvar.
Hon hade tänkt på mig på en gång när hon rensat ^^
Sjukt snygg waspie från 'Poizen Industries' och 'Evil kitty' tröja.
Alltså,seriöst.
Visste inte vad jag skulle säga.
Så kram och puss på kinden blev det!


Igår vägde jag mig,eller om det var förrgår..saksamma.
Nu är det minus 8,7 kilo totalt!
WOOHAA!
Helt galet egentligen.
Har cirka 4 kilo kvar tills jag gått ned all vikt jag la på mig under tiden med Fredde.
Men jag är ju inte klar där,well well.
Provade några brallor igår jag inte haft på mig på länge och de passade,blev så happy!!!!


nu ska jag ta lite mer kaffe och plocka undan lite.
Later//hellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0