15 år sen

Det slog mig att det är sisodär 15 år sedan jag badade!
Oh daamn!
Kan vara ännu längre till och med.

Här kommenterar du:
Skrivet av: Gunxtha

Men du har väl duschat får man hoppas? ;-)

2011-08-04, kl 16:19:20
Skrivet av: Starsprinkle

HAHAHA!

Jarå,luugnt.

Jag syftade på allt bad utom badkar ^^

2011-08-04, kl 17:39:32
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Men dina barn då, får dom aldrig bada?

2011-08-05, kl 17:58:13
Skrivet av: Starsprinkle

Anonym - joo,herregud och de älskar att bada.

2011-08-06, kl 10:11:53
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Affabel

Hej

Länken här har inte mycket med bada att göra, men kan kanske ge dig lite inspiration:

http://tattoophilia.tumblr.com

2011-08-06, kl 14:21:36
Skrivet av: Anonym

de älskar att bada? hur ofta har du varit till en sjö med dem i år?

2011-08-06, kl 17:54:48
Skrivet av: Starsprinkle

Affabel - man tackar :)



Anonym - Jag har inte vart med dem alls då jag inte direkt kan ta mig till någon sjö,har ingen bil.

Men de har vart med H till exempel

2011-08-07, kl 09:49:47
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

du får skjuts både hit och dit när du varit och festat, dåkan du ordna skjuts, men du kan inte vixa skjuts till sjön mellan hallsberg o östansjö?+? skamligt, men är väl viktigare o få sjuts så du kan ränna ute och äcklga dig. Det går också utmärkt att cykla dit, eller lägg ihop piercing + tatto pengar och ta en taxi:thumbup::thumbup:

2011-08-07, kl 10:01:00
Skrivet av: Starsprinkle

Anonym - right on,jag tycker det är mycket viktigare att ränna ute och äckla mig,där slog du huvudet på spiken:thumbup::thumbup::thumbup:

2011-08-07, kl 10:14:21
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

anonym: fullträff;-P

2011-08-07, kl 12:50:10
Skrivet av: oskar

Moget å hålla på så där i ett publikt forum. och att sedan inte våga stå för det man säger med.... mycket moget....

2011-08-08, kl 09:28:28
Skrivet av: Starsprinkle

Oskar - ELLER HUR!

De är så otroligt tragiska!

2011-08-08, kl 09:43:47
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: lina

helt krasst hella, så är det ju lite så. jag vill inte klanka ner på dig, men du piercar och tatuerar dig mycket på sistonde, men du hittar inte på någonting med ungarna, det är det H som gör de få gånger han är nere. Det känns som att du låter ungarna vara uta roligheter tills det kommer någon och erbjuder sig att hitta på nåt med dem. när du fick ormen, eller när du åker o gaddar dig, när helts du får skjuts, kan du ju be dem släppa av er vid sjön, kan ni bada, ta vagn och låt ungarna sitta i den och sen gå hem,. så långt är det inte, alt köp cykel o cykelkärra, hur bra som helst. spike kanske är för stor för vagn, men han ser nog hellre det mot att han får komma ut och bada lite. sommarlovet är snart slut, och du har väl i stort sett inte gjort ett dugg med dem? får du inte dåligt samvete mot dem? de gör ingentinhg, men mamma picerar sig, mamma får tatuera sig, mamma får hem djur, mamma får hem nya möbler. var någonstans finns dina barn?

2011-08-08, kl 14:26:12
Skrivet av: Starsprinkle

Lina - det där var rätt lågt.

Jag skriver inte om ALLT i min blogg.

Verkligen inte.

Du/ni kan inte bara ha massa förutfattade meningar när ni inte känner mig personligen och SER med egna ögon.

Inte för att ni har med det att göra men jag har sparat pengar och har planerat sen början av juni att jag o kidsen ska åka iväg.

2011-08-08, kl 15:37:32
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Starsprinkle

Och by the way..

jag kan inte simma själv,så vem fan ska rädda ungarna om något skulle hända?



Det e bara bra att henke kan ta med dem o bada..göra såpnt jag inte kan,för jag gör sånt han inte kan etc.

2011-08-08, kl 19:18:58
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Sanni Ngen

håller med dig Lina helt och hållet. Lovet är snart slut och H har mest festat,poercat sig tatuerat sig och gnällt över hur M behandlat skabbet. Kul att hon går på det en gång till nu:thumbup:

2011-08-08, kl 21:25:09
Skrivet av: lina

du låter h sova hos dig ibland när han är nere, så han låter nog dig följa med och bada som tack för sovplatsen!!! om du är intresserad vill säga..



sen finns det nog andra på badplatsen som isf kan hjälpa till med ungarna, de behöver ju inte vara skit långt ut, och engarerar du dig och följer med dem kan ju de lära dig simma:thumbup:

2011-08-08, kl 22:50:04
Skrivet av: Thina

My good, vad folk håller på....

Jag tycker du hittar på massa saker med barnen, allt man ska göra är ju inte att bada...det vimlar ju inte av sjöar och hav överallt..



Men det är spännande att se att folk verkligen tror att allt du gör är det som står i bloggen...

Med andra ord Hella BAJSAR du aldrig? blir faktiskt lite orolig när jag tänker på det ;-)



Nä men mänsikor är roliga...blir alltid nyfiken när jag ser nåt inlägg med massa kommentarer...



:love:

2011-08-09, kl 16:13:57
URL: http://thinas.bilddagboken.se
Skrivet av: Starsprinkle

Thina - men ELLER HUR!

De tror på fullaste allvar att jag skriver varenda grej i bloggen.

Finns myycket jag inte ens tar upp.



Och nej,jag bajsar ALDRIG,det förstår du väl eftersom du inte läst om det.

jag rapar inte heller,petar inte i näsan och såna saker.



:love: på dig gumman!

2011-08-09, kl 18:02:50
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Thina

du det va det jag visste, skönt att veta nu! ;-)

Och barnen får heller inte mat varje dag...stackars dom. Nä människor är så korkade så man kan inte slutas förvånas.



Puss :love:

2011-08-10, kl 15:37:51
URL: http://thinas.bilddagboken.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0