Horny...

Uttråkad...Och horny.
Fan vad jobbigt!
Var hundra år sen ffs,jag avlider ju här!
*tycka synd om sig själv*

Galet varmt ute,skulle behöva gå iväg till Lidl o handla lite mjölk,juice och sånt där men det får vänta tills strax innan stängning då det svalnat lite ute.

Vet inte om jag skrev att kidsen kom hem igår.
Kanske jag inte gjorde.
Efter lunch nångång tror jag det var.
Så stannade Henke över natten och imorgon far han uppåt till Jämtland igen.
just nu är han o ungarna bort o spelar minigolf tillsammans med en av hans vänner.
Så jag har det lugnt o skönt ^^

Känns inte ett dugg lockande att ställa sig vid spisen sen och laga varm mat denna bajsvarma dag.
URK!
Man skulle ha nån kall mat idag som svalkar.
Eller bara svulla massa kärnfri,krispig vattenmelon.
omnomnom!

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0