snuskblogg

Haha,jaså så majoriteten verkar vilja att jag startar en snuskblogg.
Tyvärr måste jag krossa den lilla drömmen för er dock.
Jag skulle absolut inte ha några som helst problem med det,älskar att prata snusk,det är skitkul.
Men vi är två i förhållandet och om att knulla...och min andra hälft skulle nog inte vara så pigg på det :p

Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Vad sägs om att starta den där sexbloggen, nu när du verkar vara singel?

Svar: Haha nä,ganska ovärt..har inte legat på hundra år.
Starsprinkle

2014-02-08, kl 15:30:40
Skrivet av: Anonym

Fortfarande kan man ha en sexblogg och skriva allt mellan himmel och jord :) bilder och filmer till.ex :)

Svar: haha mjo,men det är inte fullt så lätt.Jag kan inte kriva o visa vad som helst..jag har kids ..
Starsprinkle

2014-02-09, kl 20:02:06
Skrivet av: Anonym

Du får väl använda dig utav fingerat namn :) å maskering :)

Svar: maybe maybe :)
Starsprinkle

2014-02-11, kl 22:33:51
Skrivet av: Anonym

Ja, du är så jävla sexig så vill se din nakna kropp och komma till dig.

Du får väl se till att ligga då :)

2014-02-12, kl 23:39:19


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0