Stöd med röven.

23.46

Var ute på en liten minipromenix för en stund sen.
Knallade bort till lillebror som hade köpt med sig cigg åt mig tidigare.
Skönt som fasen att gå helt ensam ute,svalt och mörkt.
Inte direkt det händer ofta eftersom jag alltid har två kottar hemma.

Trooor kanske att mitt dåliga mående börjar vända.
Har mått helt okej idag med!
*Hope so*
Så snaaart kan ni förvänta er skönsång a'la hellA,haha.

Åhhh,jag hade sån jäääkla tur idag!
Jag blev rätt nyligen med i massa köp/sälj/skänkes sidor på facebook...
Hittade en hörnsoffa med divan (velat ha det hur länge som helst) och tjejen som hade den bodde här i Hallsberg,
Hon ville ha 300:- bara eller byte mot något roligt,som jag dock inte hade.
Och pengar får jag först imorgon,eller nu sitter de väl på kontot eftersom det är helt plötsligt torsdag.
Well anyhow...
Försökte hitta någon dels att låna pengar av och dels någon som kunde hjälpa mig med bil och släp idag.
Såg inte så ljust ut.
men så sa tjejen att hon pratat med sin sambo och eftersom de ändå hade släp idag då de skulle hämta sin nya soffa så kunde de komma hit med den.
Och jag kunde betala imorgon (eller ja,idag).
YAY!
Gissa om jag blev glad!
Och vad härligt att det fortfaande finns lite tillit kvar bland folk.

Well,så under kvällen kom hon och sambon.
Så hade även mor o bror min kommit hit,så vi hjälptes åt allihopa.
Åhhhh vad jag tycker om vardagsrummet just nu.
Det blev awesome!
Typ hundra ggr bättre än innan.


Ignorera att min backdrop halvt åkt ned.
Det är pga Spikes röv när han skulle hjälpa mig skjuta undan den gamla soffan och tog stöd med röven på väggen.
LOL.
Och där vid fåtöljen är det sjukt läckra fettfläckar av barnsmörgåsar...liten fin touch sådär ^^

Så det har hållts på och bökats här hemma nästan hela dagen.
Dammsög,skurade,omranstädade etc etc.
Och imorgon kommer baby hit <3

Nu ska jag inviga nya soffan.

Nattinatt//Hella

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0