supersvensson

Damn så trött jag var igår redan typ runt åtta snåret,eller ännu tidigare iofs men morsan,lillebror och björn var här och höll mig levande.
Marie mobbade mig as hell då jag hade på mig en jättenormal grå tunika och jättenormala spetsleggings..
Hon tyckte jag var en supersvensson.
Hahaha,wtf,jag är bara inne i det ^^
Skit pårej Marie. ♥

Har haft en alldeles underbar långhelg.
M tog ut lite semester och kom hit redan i torsdags eftermiddag..och åkte igår.
Har vart känsloladdat så inåt!
Lovely!

Idag ska det bökas med Leeloos rum.
Det ska flyttas klädhylla,in med ett litet skrivbord,sorteras både här och där etc.
Så kommer det bli mycket bättre.
Ordning och reda.

//Hella

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0