Mwiih!

Mwiiih,hittade precis en lighmust i kylen som låg undangömd lite halvt bakom grönsakslådan,hihi.
Jag fnissade för mig själv och log stort.
Omnomnom.

Klockan är i skrivande stund 02.37.
Brukar inte vara vaken vid det här laget men när man vaknade från sin tupplur vid 20.30 då Spike kom hem från sin taekwondo så blir det lätt så.
Har diskat av lite och sorterat o gjort snyggt i ena skafferiet/brödskåpet.
Borde dock lägga mig eftersom alarmet ringer klockan 05.45 o då är det bara att snällt kliva upp.

På tal om absolut ingenting.
Någon som har en trådlös hemtele att sälja billigt?
Min börjar ge upp helt och hållet.

Oh well,nattinatt.

Här kommenterar du:
Skrivet av: HannaStar

Jag har en hemtelefon du kan få kanske. Trådlös :)

2011-12-18, kl 19:55:42
URL: http://hannastar.blogspot.com


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0