Något särskilt?

Morron morron :)

Det e riktigt burrigt ute nu på morgnarna när det ligger lite snö på marken och allt.
Leeloo är glad iaf. ^^

Tror det börjar bli dags för en ny videoblogg...
Nåt särskilt ni vill att jag ska prata om/ta upp eller nåt ni undrar över?
Lättare att spela in om man vet vad vad ska säga liksom,annars blir det otroligt segt och mest bara 'öuhmm'.

Igår var det tvätt hela eftermiddag/kväll så jag har lite att sortera o lägga in här under förmiddagen.
Så var Fabian här o hälsade på.
Han och Majki sköt zombies på Wii medans jag spelade lite på fejjan :)


Blir inte så överdrivet aktivt bloggande som ni märkt...det e ju när Majki är här.
Han far hemåt på söndag men lite små inlägg blir det ju iaf :)

Nu sortera tvätt sen lägga sig en stund igen
//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Lollo

Planerar du och Majki att flytta ihop? Vill du isf flytta ner till honom i Trollhättan eller att han flyttar upp till er?



Du kanske har berättat detta tidigare, men jag undrar hur dina föräldrar och syskon reagerade när du blev gravid för första gången?



2011-12-08, kl 11:18:40
Skrivet av: Malin

Hej

Jag undrar om du legat inne för psykiska besvär? Samt varför du hoppade av skolan?

2011-12-08, kl 17:04:38
Skrivet av: Anonym

En fråga.

Hur många timmar om dagen är Leeloo på dagis?

2011-12-09, kl 09:50:14
Skrivet av: Jag

Vad tycker du om att bo i hallsberg?

2011-12-11, kl 02:56:58


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0