Shopping.

En Leeloo och moi drog upp på byn i förmiddags.
Hade tänkt kolla runt lite inne på lindex nu medans det är rea och lillfisen handlade för 503:-.
Hon hittade bland annat världens sötaste mössa,byxor och duschkräm med disney princess samt Hello Kitty.
Jag köpte oxå en mössa,underkläder och en fin rutig skjorta :)

Mötte Hanna och hennes vän G där uppe så vi tog sällskap hemåt då vi båda bor på samma sida av byn ^^
Blåste rätt kallt o jag ångrade att jag inte hade leggings under jeansen.

Stötte på Henke oxå där uppe.
Han var på väg hem till moi för att umgås med Leeloo.
Så han hakade på,drack lite kaffe etc.

Annars har dagen vart rätt seg.
Kollat en rolig film som heter 'Let's go to prison' samt en tatueringsdokumentär.

Oh well,nu ska jag tvätta nyllet o ta en alvedon för min tand börjar värka >_<

Nattinatt//HellA



Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

hej mamma älskar dig:love::love::love::love:you

2011-12-29, kl 07:49:30
Skrivet av: Starsprinkle

Nämen hej hjärtat mitt,älskar dig mer!

Mest i hela universum! :love::love::love::love::love:

2011-12-29, kl 11:29:13
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Jeanette

Jag undrar om du har kvar bilbarnstolen du skulle sälja?

Om du har det, skulle du kunna mejla en bild på den till mig och ev. pris? :)

Tack på förhand//Jeanette.

2011-12-30, kl 17:22:28
Skrivet av: Starsprinkle

Jeanette Yes,den finns fortfarande kvar,dock kan den bara användas framåtvänd då själva remmarna saknas.

2011-12-31, kl 00:13:25
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0