Tjatande klappsugna ungar.

Så var det julaftonsmorgon.
Barnen kom in o härjade bredvid min säng tidigt imorse.
Så när jag frågade var klockan var fick jag svaret ' oj,den är visst bara fem'.
Gaaaah!
Gå och lägg er igen ungar!!!
Så fick sova en stund till innan de vaknade och började härja om klappar för tomten hade visst vart här under natten och lagt massa attraktiva klappar under granen.
Ujujuj ^^
Så fort jag kommit upp o satt igång kaffebryggaren så fick de öppna varsitt paket.
De både tog det storsta,size DOES matter :p

För Leeloo blev det ett lekhus med massa figurer och Spike fick guitar hero gitarr samt tre spel till xbox 360,så han står och spelar gitarr för fullt :)
Så är han fullt utstyrslad med 'screamkostymen',ja fråga mig inte varför.



Senare idag kommer morsan och mina bröder björn och Micke hit,käka,mysa och ha det trevligt.
Så får kidsen öppna mer paket.
Jag har dock redan fått höra 'mamma kan vi inte få öppna bara ETT paket till' säkert 8 ggr eller något redan och klockan är bara 09.13.
Gaaaaah,.skavsåren i öronen kommer bli enorma >_<

Igår förmiddag åkte jag,Leeloo och Majki in till Kumla.
Jag skulle köpa de sista klapparna till Leeloo så medans jag handlade det fick hon o M  gå utanför o kolla runt lite.
Sen in på Pickaboo där vi köpte lite smått sen käkade vi lite på Sibylla o efter det bussen hem.
De la ned leksaksaffären här i Hallsberg för lite sen nämligen,så om man inte pallar att trängas med alla människor inne i Örebro drar man till Kumla vilket funkar alldeles utmärkt.

Igårkväll kom Leeloos farfar förbi o lämnade paket till kidsen vilket jag tycker var väldigt rart.
Leeloo blev jätteglad över att se honom :)

Så mest de mest pratade o Leeloo skulle visa alla sina tusentals saker så stod jag och stekte köttbullar för idag.

Annars igår spelade vi mest tv spel.
Super Mario Bros 3 och Diddy Kong Quest :)
Awesome.

Nu ska jag försökte få kidsen att sluta tjata.

Hoppas ni alla får en jättefin julafton vare sig ni firar eller inte.
Stor JULPUSS till er alla.

//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Malin

GodJul och God fortsättning :)

Kram

2011-12-25, kl 00:43:19
URL: http://starchild88.bloggplatsen.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0