Snö,Böka & ratbabys.

Lite fint imorse :)
När jag lämnat Leeloo och är på väg upp för trappen till mig så öppnar grannen (hon med hundarna)  för att fråga om jag kan valla dem på fredag,sure thing liksom.
Det luktade nybakat i hela trappen,frågade om det var hon som stod för den ljuvliga doften.
Det var de och hon frågade om jag ville ha en brödkaka.
Men ja tack!
Så jag knallade upp för trappen o satte mig och käkade helt nybakat bröd till frukost,omnomnom.
Jag fick den för mig själv då Majki redan hunnit göra sin frulle
inga som helst fel :)

Om nån timme ska vi ned i källaren och börja böka.
Flytta grejer etc etc.
Mycket att ta hand om så vi får ta lite i taget,får se hur mycket vi pallar nu.
Ska nog ta upp granen oxå :)
MYYYYYS!

Igår kom första snön.
Inte särskilt mycket alls,men små flingor minsann.
Leeloo blev överlycklig,Majki blev småsur medans jag och Spike var mest typ 'okej'. ^^

Ena råttdamen fick äntligen bejbysar igår.
Så det piper o gnyr sött där inne.
Väntar på två till av dem ska få.
Den ena är sprickfärdig så det borde ske vilken dag som helst medans den andra inte är så superstor.

Nu ska jag plocka undan lite i köket o vänta på att herrn spelat klart så vi kan knalla ned i källaren.

//hellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0