Videoblogg - Kognitiv betéendeterapi igen.


Här kommenterar du:
Skrivet av: victoria

Hej! ja de här med ångest å sånt är ju grymt jobbigt! har de själv och socialfobi även om de inte är lika mkt nu när jag går på tabletter men de känns å märks ju än när man är bland folk lr när folk vill ses å så. Hur tar du dig igenom vardagen? Går du oxå på tabletter som ska hjälpa? Håller med om att hallsberg suger,vill oxå flytta å slippa allt skit som blir/är här så man kanske kan få må bättre å slippa alla blickar man får när man är ute. Ha en bra kväll! kram

2011-12-13, kl 00:25:13
Skrivet av: pilli

tjho gumman!! Du har HELT rätt ang Hallsberg.. tackar och bockar att inte bara jag känner så ;) hehe..

Och du är INTE ensam om att inte ha handlat julklappar till barnen.. inte jag heller :( får oxå pengar på måndag!! Men men,, bara att stressa in och handla något iallafall.. hehe..

Pöss pöss på dig!!!

2011-12-13, kl 09:23:14
Skrivet av: Starsprinkle

Vixie: Hur jag tar mig igenom dagen.

jadu,bra fråga.

Jag är ju inte ute bland folk så jäkla mycket,så det går.

Jag äter 'bara' antidepressiva som jag gjort nu i kanske 6-7 år eller nåt.

Inte ens när jag hade extremt hemska panikattacker fick jag lugnande av läkarna då det skulle minsta min vilja att bli bättre...tydligen.

Blickar får du inte gumman,det är bara i ditt huvud ska du veta.

det KÄNNS som folk stirrar men det gör de inte.

krama

2011-12-14, kl 00:01:23
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Jag

Jo, i hallsberg stirras det och skitsnacket är inte att leka med..Kom där ifrån men då vart det värre. Nu knarkar och super jag det enda jag gör tydligen, därför jag inte visar mig i hallsberg.. hallsberg är en skithåla, alla får skit..

2011-12-14, kl 00:13:25
Skrivet av: Starsprinkle

Jag : Åhh men fan vad pissigt att höra att det är ännu värre nu :(

Vill du komma ifrån skiten då?

2011-12-14, kl 01:42:37
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Jag

Nejnej, asså jag håller inte på med något. Men folk i hallsberg har fått för sig det.

2011-12-14, kl 10:44:13
Skrivet av: Starsprinkle

Jag . jahaaa,okey,men fan vad bra :) att du inte håller på.

Jodå,jag känner igen det där.

Jag har enligt folk gått på tjack o fan vet allt ;-P

2011-12-14, kl 12:47:22
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Lina

Du är så söt och din blogg är jätte bra, känner igen mig i det du berättar i den här videobloggen! Det är bara att kämpa :-)

2011-12-14, kl 18:50:49
Skrivet av: iA

Jag tycker du verkar så mysig som person,rolig liksom och stöttande :-)



Min babypapa är fr Trollhättan också, men han flyttade precis därifr för att vara hos mig nu när bebis kan kika ut i princip närsom... (han har ju iofs vart här hela tiden, sedan vi blev ihop för ett o ett halvt år sen, men han har stått skriven i trölltan ó haft kvar sin lght)



jag kan Inte tänka mig att flytta till trollhättan pga allt våld o knark o skit, men däremot grannstaden Vänersborg, sååå mysigt även om det är väldigt litet därmed <3

2011-12-15, kl 17:28:55
URL: http://www.iaiam.wordpress.com
Skrivet av: Starsprinkle

Tack vad söta ni är :D

2011-12-16, kl 08:26:21
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Laman

Hej, hej! ^_^
Angående presenter...Alltid lika svårt, men prova med hästar?

2012-11-02, kl 14:01:28


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0