Animal Roleplay?

Ponyplay,kittyplay..ja ingen animal roleplay är något som tänder mig.
Däremot när jag hittade dessa bilder så dog jag lite.
DAMN vad jag skulle vilja ha dem!
Allihopa!
Så sinnessjukt coola.
Särskilt tasstövlarna :)
Holy crap!
Gimme gimme!


För övrigt så har Spike sin vän K här som sover över.
De har fullt upp med att spela Sims 2 och greja med Legobyggen.
Fred har slocknat på soffan i vanlig ordning *Hella muttrar*

Jag är så förbannat trött idag och har vart ända sen jag vaknade imorse.
Hate it!
Jag är en människa som tycker om att vara igång,greja hela tiden..det är skiten liksom.
Jag avskyr att vara seg,slappa och såna saker.
Då vantrivs jag.

Hoppas minsann jag är piggare imorgon.
Då är det ju lite partajande och allt :)
Bäst att passa på medans Leeloo fortfarande är hos far sin.
Sen dröjer det nog en liten stund.
Och på söndag kommer hon ju hem som sagt,dock vet jag inte när exakt.
Så det blir mys med båda kidsen då iaf,passar fint för jag lär vara seg o lite bakis.
Lånade förresten en bild av Henke där han och Leeloo sitter och gör studsbollar :)


Jahopp,det var allt för mig ikväll:
Nattinatt//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0