En till sjukling 13feb -11

Så har jag en sjuk karl.
Han har legat typ 90% av dagen stackaren.
Spytt,feber och har jätteont i varenda led i hela kroppen.
Fy fan :(

Leeloo dock har vart bra hela dagen..ja ända sen igårkväll.
Skitskumt.
Hoppas det håller sig borta,men det återstår att se.
Fan,jag är skiträdd att bli lika sjuk som Fredde.
Hur fan ska jag kunna ta hand om ungarna då,han måste ju jobba.
God damn it.

Spikes pappa var ju förresten här häromdagen.
Och hans farbror.
Tror jag skrev om det,fast ni fick inga bilder.
Kolla min bilddagbok genom att klicka på länken HÄR,så får ni se massa härliga foton!


Under kvällen kom Marie upp,hon mådde inte så bra så vi kramades tills det blev bättre.
Underbara kvinna <3
Lite lustigt hur det kan bli.
När jag var liten,typ 12 bast eller nåt sånt skulle jag tro.
Då var jag typ bästa vän med Maries dotter S som var två år yngre än mig.
Sen växte vi upp och tappade kontakten...
För några år sedan,minns inte riktigt när det kan ha vart...Då hade Sandra med sig Marie hem till mig när jag skulle pierca henne.
Bah - shit. (låta som en fjortis)
Det är ju Marie.
Och så började vår vänskap :)
Vet inte vad jag skulle ta mig till utan henne,seriöst!

Annars idag har det vart rätt slappt.
Leeloo badade medans jag sparng runt och smålockade och diskade.
Spike var och badade och efter det knallade han till mormor.
Senare grejade vi lite inne på Spikes rum.
Plockade undan,rullade ihop hans stora matta som blivit äcklig och ska slängas,skurade osv osv.
Vilade..
Stekte pytt i panna & ägg..

Ja,spännande as hell ^^
Nu är det visst mitt i natten och jag är relativt nyduschad.
Ska väl surfa runt lite och sen lägga mig.

Nattinatt//hellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0