Glasskåp 3 feb -11

Lilla damen var hemma med mig idag.
Hon är lite krasslig nämligen.
Ingen större fara men det är  rinnande nos och hosta.
Så vi tog tidig helg :)


Jag har dammsugit,skurat golv,diskat och plockat.
Hallelulja vad duktig jag är.
Det blir faktiskt rätt mycket att göra när man har 3 sovrum,1 vardagsrum,2 badrum,1 kök samt en stor hall fast det är mer som två mindre.
Fast Spike får sköta sitt rum själv,oftast iaf.

Leeloo har mest myst vid tv’n med lite glass och även lekt med grannflickan.

Hanna och Dexter var här en snabbis imorse medans de väntade på att Familjens Hus skulle öppna vid nio.

Bror var här,vilket han är typ jämt :)
Gottis och han hade en intensiv dragkamp vilket hon älskar :)


Ja,i stora drag det som hänt här idag.

Sitter och glor runt efter glasskåp.
Vill ha helt i glas helst,typ ’Detolf’ från IKEA.

Vill verkligen bli av med de fula vita bokhyllorna jag har här i v-rummet med min ponnysamling i.
Hyllorna är så fula.
Det är två delar till en sån stor klumpig vitrinskåpsgrej ni vet,såna som ingen vill ha längre.
Så vill jag ha annat köksbord för det nu är så sjukt slitet och missfärgat.

Hej hopp gummisnopp//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0