Jävla katt 8feb -11

Hej och hå.

Skönt som fan nu när det äntligen är kväll.
Jag behöver varva ned lite nämligen & det kan jag enbart göra när vildingarna sover.

Jo,kan ju börja skriva om det med Pungis.

På morgonen igår spydde han,inget konstigt med det.
Tyckte jag såg som nåt tunt bladliknande i hans mun men det slurpade han snabbt i sig igen och jag tänkte inte mer på det.
Senare under eftermiddagen satte han sig nästan bredvid mig i köket och lät som en löpande honkatt,skitkonstigt.
Snorre sprang fram till honom för att titta varför han lät så konstigt,han skulle kolla så allt var okej liksom.
Mycket omtänksam kisse.
Så spydde han en feting spya på golvet och igen såg jag det där bladliknande,men det åkte in igen.
Bara en minut efter den spyan så går han ut i hallen och jag hör honom hulka,då tänkte jag att det måste bero på det där förbannade bladet som sitter och retar kräkreflexerna.
Så jag gick efter honom och höll fast hans huvud för att ta bort bladet.
Så spydde han och jag drog lite...och fick fortsätta dra..och fortsätta dra.
Blev helt jävla paff,för ut fick jag ca 2 meter svart snöre från ett tråddraperi vi har,ni vet såna som de haft/har (?) på ikea.
Shiiiit liksom!
Pungis har verkligen suttit och slurpat i sig hela 2 meter!
Hur fan pallade han ens det!?
Gottis gick försiktigt fram till honom efteråt och nosade försiktigt och liksom verkade kolla läget så allt var bra :)
Så tvättade han av sig och allt var bra,bortsett från han verkade lite skärrad.
Inte mycket men ändå.

Dumma,dumma katt!
Hade kunnat gå riktigt illa!

Vart på Familjens Hus idag.
Mina underbara tjejer var där allihopa.
Det vill säga Marie,Sandra & Hanna.
De har klädbytartjofräs ibland och jag hade sån förbannad tur denna gången.
Hittade superfräscha (nästan nyskick) regnställ.
Ett vanligt,ett fodrat samt en vårjacka och regnvantar för ynka 165spänn. (till leeloo alltså)
Det är ingenting!
Sparade ett antal hundralappar på det!


*happy happy*
Jag fullkomligt älskar second hand,finns inget bättre!
Jo,knulla då..men det är ett helt annat ämne .

Vart en bra dag.
Full rulle men bra :)

 

 

(Tänk bort det hemska håret)

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0