Mellan mina ben 11 feb -11

Känns lite weird att I ska vara mellan mina ben idag .
Fittdoktorn alltså,min barnmorska.
Har vart så mycket hos henne så hon känns mer som en vän.
Hon har aldrig vart mellan benen mina tidigare,så det känns bara...konstigt ^^
Men,men..Känner att jag måste kolla upp liksom.

Fy fan så kallt det är ute.
Varken jag eller Gottis ville ut men vad gör man.
Hon kan ju inte gå på toa direkt.
Det är typ storm,det snöar och det är förbannat burrigt!
Vill inte gå ut mer idag,men jag måste.
Uhh!

Runt lunch kommer morsan och passar Leeloo så jag kan dra ned mot vårdcentralen.
Hanna hakar på snäll som hon är

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0