Resa uppåt. 17feb -11

Idag ska den blåa resväskan som står ute i hallen börja packas.
Talade om för Leeloo igår att hon sa ska få åka upp till pappa och hon blev såååå glad :D
Imorgon (shit det är redan fredag då) så kommer hennes farfar A ned och hämtar lilla damen på kvällen.
Sen kör de hela natten.
Fy fan,han är otrolig som orkar!!
Det är ju en bra bit till Svenstavik.
Damen blir borta över hela sportlovet och ett par dagar till.
Lovade att hon skulle få hjälpa till att packa väskan,så jag får vänta tills hon är hemma från dagis.
Viktigt det där med att vara med :)

Pepp inför partaj på lördag,men nojjar för jag har fan inget att ha på mig.
Blivit för fet för alla brallor.
Här hemma går jag ju bara runt i mjukisar och ser sunkig ut.
Men när det ska komma lite folk vill man ju piffa till sig lite.
Vann en auktion på Tradera på ett par snygga jeans,men tror inte de hinner komma.
Dessutom skulle det inte förvåna mig ett piss om de inte heller passar.
Korsett kanske man borde ha oxå?
Well,well.
allt löser sig.

nu ska jag käka frukost//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0