Uppfylld fantasi :D 20feb -11

Mina bakfyllor är lite underliga.
När jag vaknar på morgonen så är jag seg och halvdöd men det är jag ju varje morgon.
Sen är jag rätt skakig i hela kroppen.
Men sen piggnar jag till och funkar nästan som vanligt.
men sen framåt eftermiddagen DÅ slår det till hårdare och jag orkar inte ett skit,händerna skakar och ja.
Tjohej.
MEN den stora fördelen är att då hinner jag (som nu idag t.ex) diska lite,städa av efter festen för att sen vara bakis när det är rent och fint :D
Så det är ju inga fel!

Spikey kom hem från mormor under förmiddagen och Fredde sov ända tills typ 14 snåret nångång.
Själv vaknade jag runt 04 inatt för jag hade så ont i ryggen,hade glömt ta medicinen igår så jag gick upp och tog den och fick vänta tills den börjat verka.
Glodde lite på tv under ett täcke men frös som anus.
Somnade om först runt halv sju och sov till 09 nånting.

Bortsett från att ha diskat av och plockat bort flaskor,burkar och glas från överallt så har dagen vart sjukt seg.
Inte gjort ett piss,inte ens lagat middag för vi unnade oss bakispizza :D


Så är jag sinnessjukt kåt idag också!
Helt galet!
Vet inte om det är bakiskåthet,tanken på att ha ringar mellan benen eller om ringarna gör nåt särskilt...för jag dör av kåthet!
Nästan så det blir lite jobbigt alltså ^^

Igår blev en del av en fantasi uppfylld förresten men mer än så får ni inte veta *pilutta er*

Jag tror Gottis tycker det är jobbigt att flocken är splittrad faktiskt.
För hon går runt och piper,tittar ut genom fönstret och ligger gärna på Leeloos säng,där hon aldrig annars ligger.
Lilla stumpan.
Och idag när vi pratade med Henke och Leeloo på msn via webcam och Gottis hörde Leeloos röst så pep hon ännu mer.
Lilla älsklingen <3

Undrar om man kanske skulle ta och sätta på en kanna kaffe...

Här kommenterar du:
Skrivet av: pilli

men hallå du kan ju inte skriva så att vi inte får veta mer ;) nu blev jag jäääävligt nyfiken på vad för fantasi som blev uppfylld ju :(

dumma dig Hella... ;) hehe..

2011-02-22, kl 14:16:41
URL: http://besegrade.blogg.se/
Skrivet av: Starsprinkle

Pilli...Tar det på fejjan ;)

2011-02-22, kl 22:20:45
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0