Snarkningar & under gardinen.

Så var det tisdagskväll.

Skulle egentligen ha gått till Familjens hus med Spikey i eftermiddags men så orkade jag bara inte.
Blev så trött efter att ha ätit och vart på Netto.
Så jag blev smått utskälld av både Hanna,Marie och Mia ^^
Damn it!
Så nästa tisdag är det bäst att gå för att undvika skäll ;)

Sällskapade med Hanna + hennes ungar o hund samt Spike & Gottis till Netto efter lunch nångång.
Handlade lite kaffe,limpa,kattsand och tonfisk.
Sånt där som går åt you know.

Fortfarande öm i muttan är jag också men det går åt rätt håll.
Kan sätta mig ned lättare nu.
Var tvungen att berätta för morsan att jag piercat mig och hon trodde inte på mig.
Sa att jag kan visa men det ville hon inte se,hahaha.
Så sa jag att jag kunde ta med henne så hon oxå fick lite klingklang mellan benen men det var absolut inte att tänka på.
LOL:
Jag älskar att jiddra med min mamma,hon är underbar!
Ska bli skitkul att berätta för pappa oxå,bara för att liksom för han kommer gnälla ihjäl sig!

Fan,varför finns det inga smileysar här på blogg.se Ciiiiiiim?
Hjälp?
Vill ha såna som du har..
För jag har för mig att du har?
Eller det kanske bara är bland kommentarerna?

på tal om något helt annat...
Finns det nån bra hjälp som faktiskt fungerar mot snarkning?
Jag har extremt stor lust att strypa Fredde på nätterna nämligen.
Ibland låter han som ett helt sågverk!
GAAAAH!

nu ska jag ut med Gottis.

Pöss på er//HellA

Just ja,titta vad fina tulpaner jag fick av Fredde idag :)


Och så här kan det se ut när solen lyser men jag ändå vill sitta vid datorn.
jag har nämligen inte en enda jävla persienn i hela lägenheten och det suger rätt hårt!
Jag sitter alltså där under gardinen ^^


Här kommenterar du:
Skrivet av: MansonDust

Jag har smileysar bland kommentarerna. Blir kladdigt att ha det i alla inlägg.. :) Ska se om jag minns hur man la in dom här bara gums. :)

2011-02-23, kl 10:19:32
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Skrivet av: Emelie

Min man opererade sig i svalget i somras för att slippa snarkningar. Hemsk operation men det hj'lpte iaf! Nu snarkar han lite tyst ibland näår han är förkyld bara :)

2011-02-27, kl 12:52:15
URL: http://galgbacke.blogg.se/
Skrivet av: Starsprinkle

Emelie..Jaså?

Men det låter som om att det krävs lite då för att faktiskt få igenom en operation?

2011-02-27, kl 18:17:04
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Finns ju en skum han ska spraya i munnen och svälja eller klämmor som man sätter över näsan. Prova det!

2011-04-24, kl 21:25:59


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0