Fest igen?

Omran var ute och nosade runt på sängen förut.
Filmade lite då det var ett tag sen tror jag.


Nu kommer säkert det där videoklippet ligga och se ut helt åt helvete för jag kan inte det där med blogg.se.
God damn it Cim,du förklarade men jag fattade ju inte mer för det.
well,well jag försökte iaf ;)

Funderar på om man eventuellt skulle parta lite här på lördag också.
Leeloo kommer nämligen hem sen på söndag och efter det kommer det dröja innan hon kan fra upp till Henke igen.
Tror knappast det blir redan till påsk.
Det är ju nämligen skitdyrt att fara fram och tillbaka Svenstavik - Hallsberg.
men,men..kanske är svårt att ragga folk med så kort varsel?
nån sugen förresten?
Skadar ju inte att fråga även här i bloggen.

Grabbarna ligger och sover.
Eller ja,Fredde ligger i soffan med arbetskläderna på o sover.
Spike sitter i fåtöljen med en filt över och sover.
Sötfisar.

Imorgon ska jag rensa min strumplåda.
Spikes oxå,det var väl spännande?
höhö.
Whoop whoop.

Nej,bäst jag ger mig,har inget vettigt att skriva om iaf var bara skrivsugen.

nattinatt//HellA





Här kommenterar du:
Skrivet av: nathalie

hur gör du för att lägga in youtube klipp ???

nathalie

2011-02-24, kl 13:02:23
URL: http://giftigmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0