Vällingkaffe! 9 feb -11

Trött tjej.com deluxe.
Ställer mig nu på morgonen och gör välling i vanlig ordning och kaffet hade precis blivit klart.
Jag häller upp och tittar i muggen,det stämde ju inte.
VITT kaffe?
Då slog det mig att jag hällt all välling i kaffemuggen.

Sen på dagis när jag ska säga hejdå till Leeloo så pussade jag henne och sa ’sov gott’.
hahaha.

Och på vägen hem från dagis så tar jag hannas hund och hon min,så ska jag säga att ’det här kopplet är bra’ men ur munnen kommer ’det här armbandet är bra’.

WTF liksom!

Hanna : vad har du tagit?
Jag: det undrar jag oxå!


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0