Baka bullar!

Full rulle idag med.
I förmiddags knallade jag och Leeloo bort till Lidl för att handla lite mjölk,smör och jäst.
Sen när vi kom tillbaka satte jag igång att blanda lite crap till en bulldeg.
Blev sen finfina bullar,några med kanel och några med kanel/kokos.
Omnomnom.
Enorma blev de oxå.

Alltså,helt galet.
Hela den här veckan har jag slarvat....som fan.
Måste skärpa till mg.
Får nog nästan ta en liten rensning,bara käka nutrilett några dagar eller kanske bara LCHF ett par dar.
We'll see.

Under eftermiddag var det dags att tvätta igen.
Hade massa badlakan,sängkläder etc som jag inte fick med sist.
Skönt att ha det avklarat.

Vid 18snåret tog jag med mig kidsen upp till Marie på en fika.
Skulle även träffa en rar tjej vid namn Ann-Sofie för första gången.
Skulle få en liten frukost-tv av henne som jag kan ha i sovrummet.
Tusen tusen tack,så jävla snällt.
Blev så glad!
Och A-S var superduperrar!

Hemåt o fixa iordning lite middag.
Käka.
ta upp sista tvätten från tvättstugan.
Och nu...trött,men ser inte fram emot att lägga mig ett dugg.
FAN,stackars min sömn!

//Hella (som för övrigt sett galet pryd och oskyldig ut hela dagen)

Här kommenterar du:
Skrivet av: Mammatilltre

Det ser ut som köpebullar, duktigt!!

2011-07-15, kl 12:41:33
Skrivet av: Starsprinkle

Tack snälla :)

2011-07-15, kl 21:19:20
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Suzi

dreeeggggglar över hela tangentbordet hörru snygging...langa hit några bullar vet ja! Dom ser übermumsiga ut :).

2011-07-16, kl 21:32:45
URL: http://xhollywoodbabylon.blogspot.com
Skrivet av: Linlugg

Måste bara säga att du jämt är så himla fin på alla kort du lägger ut, du rockar!

2011-07-17, kl 23:46:42


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0