Han kanske inte klarar sig!

Spikes pappa är sämre igen.
Var tvungen att berätta det för lillfisen igår som blev så ledsen.
Han kanske inte klarar sig,man vet inte riktigt.
En dag i taget.....
Det är tufft för Spike...Usch,lider med honom.
Kan bara finnas här för honom och har sagt åt honom att fråga mig vad som helst om det är något han undrar över.

Har Leeloo hemma idag och över natten.
Just nu sitter hon och storebror i badkaret tillsammans och skrattar ljuvligt.
Åhh,jag blir så varm inombords när jag hör dem skratta ihop och ha roligt ihop.
Oftast är det bara gnäll,gråt och härjande när de är på samma ställe nämligen.

Henke kom med Leeloo imorse runt 10 snåret.
Han skulle umgås med en kompis från Göteborg som är uppe här i byn nämligen.
Så imorgon åker han och Leeloo tillbaka till farmor och jag får tillbaka henne på tisdag tror jag det blir.
Egentligen skulle han hämtat henne i eftermiddag men det blev knas,så jag kunde inte parta som jag först tänkt.
Får se om det blir lite alkoholhaltiga drycker med gott folk imorgon istället.

Ska slå på lite kvällskaffe ^^
Hur dricker ni ert kaffe gott folk,och var inte så tråkiga nu...svara ;)
Ni brukar vara dåliga på det :)

Nu ska jag tvätta av gaddningen och smörja in för trehundraelfte gången idag ^^

//HellA

(note to self : Ge faaan i att somna med blött hår,det blir svårt att få ordning på dagen efter)

Här kommenterar du:
Skrivet av: Belinda aka Zandrama

Jag tar alltid mina största Ikea glas, 4 st sockerbitar och en skvätt mjölk ^_^

2011-07-29, kl 22:54:23
Skrivet av: Jonas

måste säga att du har hittat rätt stil på dig nu:P

2011-07-29, kl 23:08:43
URL: http://jonaslindh.wordpress.com/
Skrivet av: KalsongMorsan

Åh :( ge Spike en kram från farbror Jenny. Jag hoppas verkligen inte det är så illa att han går bort!



Jag ska svara på din kaffefråga! Jag dricker starkt kaffe, 2 tredjedelar kaffe & 1 tredjedel mjölk. En halv tesked socker.

2011-07-29, kl 23:19:30
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Skrivet av: Emma

Men usch, vad har hänt med Spike's pappa egentligen? Hoppas verkligen att han klarar sig.



Jag dricker kaffe med mjölk och socker i, annars smakar det ju mindre bra :)

2011-07-30, kl 03:36:57
Skrivet av: Newronica

Med mjölk =)

2011-07-30, kl 03:58:05
Skrivet av: MansonDust

Jag dricker kaffe i mugg med lite mer kaffe än mjölk. Tre tsk socker.

2011-07-30, kl 06:22:10
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Skrivet av: Emma

i glas lite mjölk i ^^

2011-07-30, kl 09:23:22
Skrivet av: Evelina

Jag dricker inte kaffe. Te ska det vara! I en stor kopp o mjölk i.

2011-07-30, kl 10:28:46
Skrivet av: Ann-Sofie

Först och främst så dricker jag ALLTID kaffe med kanel, smakar jävlarns gott! =)

Sen har jag typ tre bitar/skedar socker och mjölk. Inte mkt, men inte för lite. Typ, latte fast med kanelsmak ^^

2011-07-30, kl 11:27:42
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/
Skrivet av: Petter

På jobbet, svart. På morgonen hemma med en skvätt mjölk i. Zoegas dark temptation för det mesta.

2011-07-30, kl 11:30:17
Skrivet av: Erika

Jag dricker inte kaffe alls ;-)

2011-07-30, kl 14:15:28
Skrivet av: Mimmimmi

kaffe med två sockerbitar o mjölk :)

2011-07-30, kl 16:38:12
URL: http://cajsagrasbergandersson.blogg.se/
Skrivet av: M Valette

Dricker gärna mitt kaffe hos lilla söta pringles<3

2011-07-30, kl 21:04:12
Skrivet av: Anonym

svart, allways svart

2011-07-30, kl 21:11:13
Skrivet av: Petra

dricker nästan enbart kaffe när jag jobbar, och då dricks det svart! Annars smakar det ju bläää.... :-P

2011-07-30, kl 22:12:07
URL: http://mylifemychoices.blogg.se/
Skrivet av: Erika

Helst dricker jag Gevalias bryggkaffe,men de har ju gått upp så i pris på alla kaffe-sorter (Gevalia ligger på runt 40kr) :( har kaffe och några skvättar mjölk =D Morgonkaffet är min favorit! (Med en cigg i handen)



Hoppas han klarar sig, Spikes pappa, för lilla Spikes skull :love:

2011-07-31, kl 00:17:45
Skrivet av: HannaStar

Usch vad hemskt, hoppas han klarar sig =/



Kaffe då. På jobbet dricker jag svart starkt kaffe, runt åtta koppar per dag (minst!). Hemma dricker jag starkt med lite mjölk i :) Alltid löfbergs lila också

2011-08-01, kl 16:53:13
URL: http://hannastar.blogspot.com


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0