Kaffe i min foppa.

Så var kvällen kommen,jag svettas men varför vet jag inte för så varmt är det inte.
Har några droppar kaffe i min foppatoffel oxå.

Sitter och kollar/lyssnar på "Knorrfest" via nätet live.
Väntar på att klockan ska bli 24 för då går uuunderbara The kristet utséende på scenen.
Har lyssnat på dem i ungefär 13 år,love 'em och önskar jag kunde vara där.
M e där,fuskigt!
Han hade btw träffat på en gammal kompis till sig som tydligen följt min blogg de sista 4 åren.
Haha fan vad tufft,världen är liten.
Så hej på dig :D
Och jaa,M och jag pratar.
Han vinkade i kameran till mig ^^

Spikat upp lite tavlor på ena väggen i mitt sovrum.
Tänkte jag ska ha en fotovägg där..typ.
Tavlor,stora och små, ska sitta lite huller om buller,tycker det e snyggt!
Vissa av dem envisas med att hänga snett,irriterad jag blir!

Hann inte med så jättemånga för klockan blev helt plötsligt 22 och jag tror inte grannarna skulle uppskatta om jag dundrar i väggen.
Iofs har de ingen respekt för andra så varför ska jag?
Men det har jag iaf.

Idag har jag vart nedåt..deppig och..ja,låg..hela dagen.
Pissjobbigt.
Beror helt o hållet på för låg dos av antidepp då jag vart tvungen att äta mina reserv som är på 15mg (istället för 20mg).
Måste upp till Apoteket direkt på måndag.
Usch.
Har vart HELT apatisk och inte orkat göra ett skit.
Försökte ta tag i något tidigare men så bah - nää fy fan.
Så la jag mig istället o har legat nästan hela dagen.

Tur att inga kids vart hemma.
Henke hämtade dem imorse,de åkte runt 10.
De var iväg på loppis och kollade på nåt mopedrace i Pålsboda.
Sen hade Uffe (Leeloos farmors gubbe) vart iväg och lånat en motorcykel med sidovagn av nån vän,så hade först Leeloo fått följa med och sedan Spike.
Fan vad TUFFT,blev lite smått avundsjuk när jag hörde det,jag vill oxå!
Både Spike och Leeloo sover där borta inatt så jag är heeelt ensam.

Nu ska jag duscha sen sitta och titta på TKU ♥

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0