Så jävla kränkt!!!

Åkte hem till M igår.
Han hörde av sig i söndags och undrade om vi kunde diskutera saker och ting,han ville försöka lösa allt mellan oss.
Sure,vi kan väl diskutera.
Var så galet nervös så jag visste inte vart jag skulle ta vägen.
Mådde illa av nervositet och när jag sen kom fram visste jag inte hur jag skulle bete mig.

Well,well.
Pratade i massa timmar,från och till.
Tog upp massa olika punkter från bådas sidor och det började kännas bra.
Kändes som vi löste flera olika saker.

Men så idag..
Imorse..
Hittade bevis för att han vart otrogen mot mig typ hela vårt förhållande.
Både sexuellt och känslomässigt.
Jag har det svart på vitt.
Och det är inte bara med en,utan flera styckna!!!!!

Har aldrig vart med om detta innan.
En FET känsla av panik spåred sig i hela min kropp,jag skakade och kunde inte andas.
grät,grät och grät.
har gråtit större delen av dagen.

Det gör så förbannat jävla KUKONT!

Jag älskar den mannen av hela mitt hjärta och han har skitit mig i ansiktet hela tiden.

Mitt hjärta..det värker.
Det gör så ont!
Det är sönderstampat.
Brustet.
Mosat.
Krossat.
Bara damm kvar.

Hur FAN kommer man över något sånt här!?

Det är nog fan inte meningen att jag ska vara lycklig!!!

Kom hem nu under kvällen.
Kändes som den längsta resan hem någonsin,bara för jag enbart ville hem..vara hemma i min trygga vrå och kunna slicka mina sår ifred.



Här kommenterar du:
Skrivet av: mary

fy fan alltså!! så vidrigt gjort av honom!!

2011-07-07, kl 21:07:25
URL: http://janemary.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Stackars dig gumman sjukt många tröst kramar från mig och Wilma <3<3 Du är värd nåt så himla mycket bättre ska du veta :) och du förtjänar verkligen att vara lycklig det ska du veta <3

2011-07-07, kl 21:14:45
Skrivet av: Fredde

Ja du vännen jag lider med dig å jag vet hur det känns. Du frågade mig om jag blivit bedragen nångång, svaret e ja. jag önskar jag hade svar på hur man kommer över för det skulle tydligen jag behöva också även om viljan säger nått annat. Får ont i magen av att läsa om hur dåligt du mår. Du är min bästa/närmsta vän och du får gärna komma hit närsomhelst på dygnet eller ringa närsom helst och min famn är öppen att gråta i dygnet runt bara så du vet. Vill kunna finnas till hands å stötta. Det där med jobbiga känslor å att må skit vet du ju att jag känner till med tanke på mitt handikapp. Jag tänker på dig gumman. Kram Kram

2011-07-07, kl 21:27:13
Skrivet av: Thina

Då va det till och med värre än du misstänkte! Skickar en STOR KRAM önskar att jag bode närmare så hade jag stått utanför dörren och väntat när du kom hem!!! :love:

2011-07-07, kl 21:51:28
Skrivet av: Maja Lilja

Usch fick tårar i ögonen när jag läste... hur kan någon vara så falsk?

Det kommer att göra ont ett tag... men sen hoppas jag att du kommer över det och inser hur mycket mer värd du är...

Skickar mentala kramar till dig... <3

2011-07-07, kl 21:57:48
URL: http://www.majalilja.com
Skrivet av: MansonDust

Det sårar så jävla mycket & får en att misstro folk som vill en väl senare. Men jag lovar att det blir bättre & att man kan bli lycklig igen. Och att man kan lita på någon senare, trots allt. Han är en jävla skit som inte är värd NÅN bra tjej. Han kan fan sitta där & känna sig snopen. Hans plan funkade inte längre, du kom på honom. (Jag kom på mitt ex på nästan samma sätt, fast utan internet.. handskrivna brev med detaljer från den andra tjejen..)

2011-07-07, kl 21:59:45
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Skrivet av: Jonas

<3 bara ringa om du vill prata skit...tycker att det är förjävligt allt detta..du är värd så mkt bättre:)

2011-07-07, kl 22:09:02
URL: http://jonaslindh.wordpress.com/
Skrivet av: Ida

:love::love:

2011-07-07, kl 22:27:28
Skrivet av: Lina - Kom in till mig!

Men fyfan vilket svin . Men jag lovar dig Hella, du kommer hitta din lycka du också även om det känns bäcksvart nu. Jag lovar dig det! Ta hand om dig.

2011-07-07, kl 23:30:48
URL: http://inteidag.blogg.se/
Skrivet av: Anna

vilket svin :(



tycker så synd om dig!



kram

2011-07-07, kl 23:55:19
URL: http://channaalfredeen.blogg.se/
Skrivet av: therese

jag kan ha viss förståelse om folk är otrogna, men om dom beter sig illa efteråt har jag noll respekt eller tolerans för, det är bara fegt och omoget att inte tala om det med en gång, usch, han förtjänar inte dina tårar och inte att få göra dig så knäckt, en grej som kan göra att du kommer över han lättare är att tänka på allt som du ogillade med han och störde dig på med han, sen tänka att du kan äntligen få ett ordentligt slut på det nu och komma vidare, de kan inte bli värre nu utan bara bli bättre nu när du mår som allra sämst. ingen vidare tröst kanske men så småningom mår du bättre, tur du fick reda på det och att du kan komma vidare nu i livet utan ett otroget fegt svin till kille. det är menignen du skall vara lycklig, just därför du fick reda på sanningen om honom och hur han betet sig för det är uppenbart du inte förtjänar den idioten. han som du lät träffa dina barn och gav ditt hjärta till,usch fy och tvi på han!

2011-07-08, kl 01:13:35
URL: http://lillamami.blogg.se/
Skrivet av: Linda

Men åh vilket rikspucko han e då!! Hur fick du reda på allt detta? Magkänslan säger ibland allt

2011-07-08, kl 06:24:25
Skrivet av: Frida

Fy fan! Men han är inte värd en pärla som dig om han beter sig som ett svin.



Stor kram och jag hoppas sorgen går över snart, du är värd så mycket bättre än någon som inte värderar dig så högt som han borde.

2011-07-08, kl 08:29:53
Skrivet av: Petra

Men fy fan vilket kräk! Men ge inte upp hoppet när det gäller din lycka.. ligg lågt och "sörj" nu tills du känner dig redo att ta dig upp igen! Skickar en styrkekram till dig!

2011-07-08, kl 09:06:25
URL: http://mylifemychoices.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Men fy.. :( Mardröm ju..



Får man fråga hur du kom på att han varit otrogen?



KRAM!

2011-07-08, kl 09:14:41
Skrivet av: thina h

men fy fan vilken jävla ärkeidiot! vad fan tänker han med?? kuken uppenbarligen... han kan dra åt helvete.

hade han iaf mod nog att erkänna det själv, eller fick du reda på det på ngt annat vis?

stackars dig. söta lilla gumman. kram

jag vet hur de känns att få veta sånt... alla mina ex utom adina har typ gjort samma sak mot mig. det gör så jävla ont å de e så jävla respektlöst. kramar om igen

2011-07-08, kl 13:45:56
Skrivet av: Starsprinkle

Thina h - nej,dessvärre inte,därför gör det hundratio ggr ondare.

Hade han vart man nog och ärlig - sagt det själv så hade det vart en annan sak.

Då hade jag heller aldrig skrivit ut något i bloggen.

Men detta förtjänar han.

2011-07-08, kl 14:34:11
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Ghoulgirl

Det är som många andra redan sagt, det kan ju inte bli värre nu. Och ja, det kommer göra ont, men jag tror att du är såpass stark att du fixar dethär skitbra!

Jag har också blivit bedragen, och jag var redan innan det en väldigt misstänksam flickvän, och självklart blev det än värre efter det.. MEN hittar man rätt person så släpper det tillslut, när man inser att personen faktiskt går att lita på och aldrig skulle göra något sådant. Det är så lätt att säga att han inte förtjänar dig, och det är såklart sant, men det gör ju ändå ont. Men du får försöka vara glad över att du iaf fick reda på sanningen, även om det var på "fel" sätt, och inte från honom själv. Då kan du iaf känna att du fick ett avslut på nåt vis, och då är det lite lättare att tänka att det kanske inte var så mycket att ha iaf.

Men jag tänker på dig, och jag kan (mer eller mindre) förstå hur det känns. <3

2011-07-08, kl 18:25:59
URL: http://ghoulgirl.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

jag flinar;-P

2011-07-08, kl 19:45:17
Skrivet av: Starsprinkle

Anonym - du flinar för att???

2011-07-08, kl 22:13:17
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Malin

Fyfan vad jag känner med dig :( .. Själv blev jag lämnad igår,via sms.. efter 6 år tsm :( ... Vet hur du känner dig,men skickar en massa styrkekramar till dig!

2011-07-09, kl 13:15:03
URL: http://sugarpie88.bloggplatsen.se/
Skrivet av: Bettyboom

Men vafan i hela helvete .. Må han brinna ..

Du förtjänar bättre

2011-07-09, kl 21:56:42
URL: http://bettyboom.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

en del straffar gud på en gång, en del väntar han med och det är det jag flinar åt. Mer synd om fred än om dig:thumbup:

2011-07-10, kl 09:58:53
Skrivet av: Starsprinkle

Anonym: det är mer synd om Fredde?

Öhh,okey?

På vilket sätt då?

Jag bedrog iaf inte Fredde.

Tycker du jag förtjänar att M knullade runt bakom min rygg och ljög?

2011-07-10, kl 10:38:38
URL: http://[email protected]
Skrivet av: Johanna

Sjukt dålig stil av honom, förstår att du känner som du gör. Det är bara gå vidare, han är inte värd att lägga tanketid och att må dåligt över

Många Kramar

2011-07-10, kl 12:05:38
URL: http://simsalabim.bloggspace.se
Skrivet av: Anonym

fråga dig själv: vad ska en så fin kille som M ha något med att göra med en sådan som dig till mer än att utnyttja? Vakna lite,inget synd om dig. Alla som läser din blog tycker inte synd om ett skabb som dig:rolleyes:

2011-07-10, kl 15:09:54
Skrivet av: Lisa

Självklart är du värd lycka och du kommer att finna det! M är uppenbarligen inte den rätta, han är inte ens värd att lägga några tårar på (fast ja vet av egen erfarenhet att man sörjer kukhuvuden ändå). Nej,räta på ryggen,radera M ur ditt liv och försök ta dag för dag...det är sant att tiden läker alla sår.....

Stor kram Lisa Nordlund

2011-07-10, kl 17:00:32
Skrivet av: Starsprinkle

Anonym: whoooa,här var det visst en tös som var lite avundsjuk på att jag vart tillsammans med M.

Damn,vilken liten fegis du är.:rolleyes:

2011-07-10, kl 20:25:18
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

tös?

2011-07-10, kl 21:43:18
Skrivet av: Anonym

jag kanske är en av de han träffade samtidigt som han lekte med dig?I still fuck him, you dont;-P

dessutom hörde jag av han att din lägenhet verkligen stinker kattpiss:thumbup:

2011-07-10, kl 21:52:03
Skrivet av: Starsprinkle

Anonym : men snälla lilla vännen,nu börjar du bli ganska sorglig.



Stinker kattpiss?

Yeah right hörru !!

2011-07-10, kl 22:28:47
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

DU är sorglig, riktigt sorglig och folk skrattar åt dig bakom din rygg

2011-07-10, kl 22:32:22
Skrivet av: Starsprinkle

Anonym: awww,vad gullig du är :love:

2011-07-10, kl 22:35:31
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Ida

Anonym är uppenbarligen ett skabb M ännu utnyttjar... Tough luck.

2011-07-11, kl 03:44:30
Skrivet av: tres

haha, jag hade då inte skrytit om att hon höll på med honom fortfarande..vem vill ha en kille som kör dubbelspel och ligger med massa brudar, uew.

uppenbarligen mår denna brud inte speciellt bra och avundsjuk för du haft ihop det med honom samtidigt som hon,haha. tur du fick reda på sanningen,vem vill dela sin kille med andra tjejer..usch,fy och tvi för han!

2011-07-11, kl 10:40:53
URL: http://lillamami.blogg.se/
Skrivet av: MansonDust

Kanske är M himself.

2011-07-11, kl 10:41:23
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Skrivet av: Lisa N

Hella, bryr dig inte om vad M´s stolta-i-still-fuck-him-(wow, hon måste känna sig unik)brud säger.

Hon är nog som sagt avundsjuk.

Och om det så vore att lägenheten skulle stinka kattpiss (vilket jag inte säger att den gör)...men va fan har det med saken att göra?



retarderade svartsjuka brudar....uek

2011-07-11, kl 10:48:39
Skrivet av: Starsprinkle

Cim - nej det är det inte,det e jag helt säker på.

2011-07-11, kl 10:48:49
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: M

Kan ju garantera er att jag inte skriver allt bullshit ovan själv. visst jag är sjuk i huvudet men inte så sjuk så jag fantiserar ihop sådant bullshit.// M

2011-07-11, kl 15:30:15
Skrivet av: Starsprinkle

M - jag vet att det inte är du!:-)

2011-07-11, kl 18:34:33
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: MansonDust

M, vad bra. :thumbup:

2011-07-12, kl 08:09:55
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Skrivet av: Z

Anonym är kanske någon som inte vill att du ska ha kontakt med M och därför hittar på en massa saker ? :-s

2011-07-13, kl 07:02:20
Skrivet av: Starsprinkle

z - garanterat!

2011-07-13, kl 09:45:12
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

"Men så idag..

Imorse..

Hittade bevis för att han vart otrogen mot mig typ hela vårt förhållande.

Både sexuellt och känslomässigt.

Jag har det svart på vitt.

Och det är inte bara med en,utan flera styckna!!!!!"



Får jag fråga hur du hittade bevis?

Jag lider med dig, och anser verkligen att hans handlingar var avskyvärda. All creds till dig som uppbådade styrka nog att förlåta honom. Men jag ber om ursäkt - men jag kan inte släppa hur du fann bevis? ..män är ganska bra på att dölja sådant. Har själv blivit bedragen.

2011-11-03, kl 00:06:39
Skrivet av: starsprinkle

Anonym - Jo,så här var det.



Jag satt vid datorn där den morgonen,drack kaffe o surfade runt.

Tänkte ladda upp någon bild på bilddagboken och kollade om han hade några kul bilder men så kom jag till msn konversationsmappen och där tog nyfikenheten över eftersom jag hade mina misstankar.

och de stämde.

Fult av mig att kolla,men hade aldrig gjort det om jag inte misstänkt något.

Ångrar dock inte att jag tittade.

2011-11-03, kl 17:03:54
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0