Septum & Pingu.

Bytte smycke i nosen förut idag.
Blev myyyycket bättre än den svarta pluggen (som var för lång) som folk ändå trodde var torkat blod och/eller snorbusar.
Seriöst,flera människor frågade,haha.
Nu ser det mycket bättre ut.
Ska ha i denna ett tag nu o låta det läka fint,sen kör jag 1 mm till och silikontunnel så är jag klar med septum och påbörjar nästa grej.


Igårkväll drog jag bort till en kompis.
Glodde film,drack lite och snackade skit.
Kollade på 'Pingu' (älskar Pingu) och började kolla på 'Little Fockers' men blev så trött så jag slocknade.
Kollade på den här hemma istället idag,fast då såg jag inte heller klart hela för jag var tvungen att ta ett viktigt samtal.
Well,well.

Jag ska ta en dusch,tänkte bara skriva ned några rader.
Kommer mer imorgon.

Nattinatt//hellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0