tattoo + svullen

Imorgon eftermiddag tar jag tåget in till Örebro för att åka till Romppan o plågas.
Kommer bli så jävla awesome.
Förhoppningsvis blir vi iaf klara med alla konturer,det märks.
Jag är förberedd på att det kommer göra bajsont o att jag kommer börja böla,men då får det vara så.
Ska försöka palla så länge som det bara går.

På tal om smärta och sånt.
Min läpp är såå förbannat svullen.
Här behövs ingen läppförstoring,haha.

Här kommenterar du:
Skrivet av: thina h

det är ju typ sådär min läpp ser ut jämt. i storlek alltså. haha. då kan du tänks dig hur jsg ser ut med fläsk-läpp! XD

2011-07-29, kl 23:47:09


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0