Tusen saker..eller tre.

Den 27e är jag inbokad för gaddning hos härliga störda Romppan :)
Kommer köra igång på min efterlängtade chestpiece.
Från början var det ju tänkt att E skulle göra den,men han tar hundra år på sig,så jag anlitar Romppan istället.
Kommer bli så jävla awesome för han är så duktig!
Längta längta längta.
Så ska han få fylla i färgen i bokstäverna på mina fingrar oxå tänkte jag.

Känns som det är tusen saker denna månad,blir som en underliggande stress i mitt huvud.
Måste skriva upp allt.
*Det är bland annat gaddningen då.
*Ska åka nånstans med kidsen,lite semester sådär.
*Har fixat en awesome arbetsprövningsplats helt själv,måste bara fixa papper från arbetsförmedlingen som chefen ska skriva under.
Vet dock inte riktigt när jag börjar,måste prata med dagis oxå.

Va fan,det var allt jag kom på.
Well,får väl fylla på listan när jag minns allt ^^

Nej,nu ska jag stoppa ned Leeloo i badkaret o tvinga in Spike i duschen.
På återséende//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0