Pennybridge.

Så typiskt att igår,när jag var tvungen att dra in till Örebro snabbt.
Så var det sån familjedag vid 'vita kyrkan' med studsmatta,grillning och massa annat skoj.
Leeloo ville ju absolut inte följa med in till stan så underbara Marie lät henne följa med dem (henne o ena barnbarnet,ja helt sjukt,hon är mormor) bort dit.
Spike följde med mig så vi cyklade bort till stationen o hoppade på tåget in till stan.


Stannade till på Ica o köpte lite mjölk så Fred kunde bjuda på kaffe ;)

Aww,Kelly (hans vovve) blev så glad när hon såg mig o Spikey <3
Söta gosvovven :D
Så hade Fred sin kompis Cindy från Sthlm där.
Så vi drack lite kaffe,snackade o jag lånade medicinen som jag kom för.
Sen rörde vi oss därifrån.
Tänkte att vi skulle lyxa till det med lite McD men det var hundra kilometers kö så vi knallade bort till Burger king istället där var det lugnare.
Sen fick vi gå/småspringa till tåget då det var sjukt bråttom.
Hann preciiiiis.

Nu ska jag dra på Mad Sin på hög volym och ta tag i lite plockande samt städning.

burn in hell cykelställ//HellA


Och Leeloo som blev en tiger på familjedagen

Här kommenterar du:
Skrivet av: kolin

Kul som bara den när du skriver om Örebro, får lite flashbacks från när jag bodde där. Var ju där i senvåras... bodde på Eurostop hotellet. Var runt o kikade lite överallt. Det mesta var sig likt. Kom ihåg att både Donken o BK låg kvar även om jag inte åt där pga amöban. Är nu i Visby på den sk Stockholmsveckan, är övertygad om att du skulle passa här!

K

2011-07-18, kl 01:34:23
Skrivet av: Malin

Du och dina barn har såna drag av varandra :) Riktigt fina är ni allesammans :) Dina barn kan vara riktigt stolta som har en sån cool,genuin och genomsnäll morsa som du :) *Ja,jag "känner" ju bara via bloggen* men min uppfattning iaf :)

2011-07-18, kl 08:48:00
URL: http://sugarpie88.bloggplatsen.se/
Skrivet av: Starsprinkle

Kolin - Visby på sthlmvecka och jag skulle passa där?

Hur kommer det sig då? :-)



Malin - Ohh tack snälla,vad go du är :love:

2011-07-18, kl 10:44:53
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: kolin

Nu var jag för snabb. Du skulle inte uppskatta att vaska eller skrika på gatorna som 08:orna, men jag tror du skulle älska att se spektaklet... Visby funkar ju även utan "veckor". Men kolla in medeltidsveckan, det vore nåt för kidsen...

K

2011-07-19, kl 01:18:58
Skrivet av: Starsprinkle

Kolin - se spektaklet tror jag du har helt rätt i :D

2011-07-19, kl 10:14:32
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0