Soffsovare + piercingstöttare ^^

Så var det kväll.
Utanför regnar det massor,massa mys när man hör det smattrar mot balkongräcket.
Här inne luktar det ljuvligt gott av en sån 'melts' sak,ni vet sån som smälter som man har i en aromalampa med ljus under.
Doften sprider sig o luktar så uuuunderbart!
Längtar tills mina melts från ljuspartyt kommer,det går tröööögt.

Tänkte jag ska prova sova i soffan inatt.
Se om jag kan få lite söööömn.
Jag blir snart riktigt dum i huvudet,jag hatar detta,att aldrig få sova ordentligt.
Jag går ju runt o är extra trött på dagarna,hate it as hell!

Well,well.

I eftermiddags kom Björnen hit så knallade vi bort till studion tillsammans,samt Leeloo.
Han var så galet nervös.
Stackaren,han nojjar upp sig själv till en sån sjuk grad så det är inte klokt.
Jag försökte lugna ned honom så gott det bara gick.
Medans Nemo gjorde iordning allt så satt jag o rotade i hans 'smått och gott' påse med piercingsmycken på golvet.
Lånade med en tunnel och en 5mm hästsko som nu sitter i örat,mycket najsigt blev det :)


Stöttade Björn för fullt när han skulle stickas.
Sen blev stackaren vit som ett lakan,jag sprang o hämtade vatten,sa åt honom att andas etc etc.
Sen när han började återfå färg i nyllet så gick vi ut o tog en cigg sen rörde vi oss alla hemåt utom Nemo som skulle börja med sin ryggtavla.

Till middag här hemma blev det kebabgryta med ris.
Jag ville ha sån där som man fick i skolan men fick inte min att smaka likadant.
God blev den absolut,men inte som skolans underbara! :(

Nu ska jag glo tv en stund.
Nattinatt//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0