Klamydia!

Igår förmiddag knallade jag,lillebror och Spike bort till Netto.
Det var regnigt,kvavt och varmt.
Sådär äckligt....
Att ha på sig både luvtröja o tunn jacka var inget smart beslut,så det fick jag slänga under vagnen.
Ja,Leeloos vagn måste med,hur ska jag annars få hem maten? ^^
Leeloo var för övrigt hos Marie för hon ville absolut inte följa med.

Handlade massa mat,sen in en sväng på djuraffären.
Var tvungen att ha mat till Omran,lite zophobas,mat till råttan,sepiaskal till sniglarna och så fick jag med en påse blötmat (katt) från Hill's.
Lyxmat till kissarna tänkte jag,men nejdå..de nosade på blötmaten och gick därifrån.
Jäkla puckon,de ska enbart ha Pussi..i gelë.


Satt ute en stund igår,helt spontant,höhö.
Såg att Marie,Carro o hennes mor satt utanför.
Så jag tog min kopp kaffe och gick ut,jag fick applåder.
HAHAHA!
Blev inte så långvarigt dock för jag var tvungen att påbörja middagen sen.

Tid för klamydiatest inbokat btw.
Ska dit imorgon.
Jobbigt att behöva vänta på svar bara.
jag sa att jag helst ville testa mig mot allt som tänkas kan,men eftersom jag inte har några besvär gör man visst inte mer än ett klamydiatest.
HOPPAS HOPPAS jag inte har nåt sånt skit.
Aldrig haft o vill självfallet inte ha!

Och nu...nu ska hon plocka efter kidsen o ta hand om en stor disk,tjohej vad festligt.

Och btw - I'm a perv ^^


Här kommenterar du:
Skrivet av: Fredde

Jäkla lekstuga till vårdcentral, för jag antar att det e dit du ska? Går man till STD så föreslår dem och rekomenderar att man testar mot allt inkl. HIV eftersom man kan bära på diverse virus å skit som inte brutit ut. Vad e det för argument att bara testa klamydia när det inte finns några besvär. ska man sitta och vänta till hiv-virus blir aids så man e döende innan dem testar det? lekstuga!

2011-07-19, kl 16:39:10
Skrivet av: mary

pratade med en kompis för nån vecka sen, hon hade varit tillsammans med majki och sen insett att han var förlovad med en annan samtidigt

2011-07-19, kl 17:17:25
Skrivet av: Starsprinkle

Fredde - Mhmm,jag vet.

hallsberg är alltid en lekstuga,you know it.



Mary - mjo,kan tänka mig det.

Hoppas han förändras efter detta.

2011-07-19, kl 21:43:56
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

varför skulle han förändras "efter detta"? du fick det du är värd ditt feta skabb

2011-07-20, kl 10:13:44
Skrivet av: Starsprinkle

Anonym: du är fortfarande lika söt och go :love:

2011-07-20, kl 20:21:56
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

du är rätt komisk som tror du hade något som helst värde i M,s ögon mer ett lätt k**ll

2011-07-20, kl 22:31:20
Skrivet av: tragikomedi

Anonym - du är pinsam. Jag misstänker att du har väldigt dålig självkänsla, är själv kär i Majki (vilket kap!) och är typ 14.



Vem är det som är ett skabb egentligen? Den som har blivit utnyttjad eller den som utnyttjat, ljugit och bedragit? Skärp till dig för fan.

2011-07-25, kl 02:34:51
Skrivet av: Starsprinkle

tragikomedi - men precis!

2011-07-25, kl 09:20:31
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0