2,5 paket

När jag dricker så röker jag otroligt,ohälsosamt mycket.
Praktiskt taget kedjerökning.
Igår rökte jag tydligen ungefär 2,5 paket för det var vad jag hade med mig o imorse när jag kollade fanns det 3 cigg kvar.
Helt insane!
Måste snart ta tag i skiten och lägga ned.
Anyhow..Jag har låtit som en kråka hela dagen,fast Marie tyckte jag lät som värsta rockstar vilket är mycket häftigare,så jag håller med henne ;)

Är helt ensam,det är galet lugnt.
Tv'n som allt som oftast står på är avstängd,så det är så tyst.
Eller ja,inte riktigt.
jag sitter och lyssnar på "Skrillex" som marie introducerade mig för.
Skruvad tung musik som jag fastnade för.


Fick idag höra något riktigt tungt om någon nära.
Jävligt hårt!
Kan tyvärr inte skriva något mer om det,måste avvakta och se hur allt går,men det är illa. :(

Jag är sinnessjukt sugen på choklad och bara för det har jag absolut inget sånt.
och pizza.
Eller pommes med mild kebabsås.
Eller kebab.
Ja,flottigt bakiscrap.

Mitt ansikte ser ut som en fotboll idag.
Mycket rundare än i vanliga fall.
Blir helt paff.
Hoppas det bara är efter krökandet,för så här vill jag inte se ut.

Nej fan,en dusch nu.
Sen lägga sig i soffan en stund.
Om jag inte får sova ordentligt inatt blir jag galen.
Inte fått sova bra sedan i tisdags.
Jag blir dum i huvudet.

//HellA



Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0