Danskar & Wii

Har fått nya grannar,snett över oss.
En familj på 2 vuxna och 2 kids.
Såg de första gången idag.
De har nåt lustigt efternamn och när jag satt på balkongen o rökte nyss hörde jag dem.
De verkade busa allihopa och ha skitkul.
Ungarna garvade sådär härligt som bara ungar kan,så man blir lite varm inuti.
Så hörde jag deras konstiga språk.
Det lät som de hade satt gröt i halsen som Spike sa*fniss*
ja,precis,danskar ^^
Och nästa månad flyttar det in nån tjej med två dvärgpinchers snett nedanför oss.
Sen är vår trappuppgång full igen.
Hej och hå.

Shit vad det regnat idag.
Flera gånger så öppnade sig himlen och det bara öste ned,som fan!
Mest det var lite uppehåll passade jag o Spike på att cykla iväg bort till Lidl för att handla lite kvällsgott etc.
Träffade två vänner där som visade sitt stöd och jag blir så jävla rörd!

Tror jag nämnde för lite sen att jag fick låna ett Nintendo Wii?
Och vet ni.
Jag FICK det!
Hihi,så jäkla glad blev jag!
Shit liksom,ofta man ger bort ett Wii!?
Tack snälla snälla snälla N ♥
Vet inte hur man tackar tillräckligt!

Eftersom min tv gått sönder fick vi ta ut skit tv'n från mitt sovrum (som jag bara kollat film på genom mediadisken) .
Den är så rutten.
Stor o klumpig (visst det e den andra med) men denna är det så dålig bild på,ingen dosa till den eller nåt.
Saknar att kunna zappa bland kanalerna i reklamavbrotten.
Blä!
Men bättre än ingen tv alls.
Se så snyggt det ser ut här hemma nu..NOT!

Här kommenterar du:
Skrivet av: Maja Lilja

haha... fick mig att tänka på när jag var i Stockholm o plåtades så trodde min taxi chaufför att jag var dansk! haha! folk från uppifrån tycker att skånska är som danska :) tjaa.. sen var han ju 08 oxå ju ;)

2011-07-09, kl 21:26:11
URL: http://www.majalilja.com
Skrivet av: Starsprinkle

hahahaha määh wtf?

2011-07-10, kl 10:33:20
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0