Könssjukdom?

Kunde faktiskt sova näääästan hela natten.
Vaknade först runt 05 nånting imorse men lyckades somna om.
Jag var så slut i både kropp och psyke igår så jag antar det var därför jag faktiskt fick min skönhetssömn.
Mycket behövligt I must say.
Drömde dock så intensivt,rörigt och konstigt.
Och så mycket människor var med i drömmen... I dunnow.

Dricker kaffe och surfar runt.
Det värmer så i hjärtdammet av era fina kommentarer överallt.
Varenda liten kram,hjärta,ord är jag tacksam för ska ni veta.
Man kan inte ha riktiga vänner på internet?
Bullshit säger jag.
Ni är så fina,vissa mer än andra.
TACK för omtanken!

Fredag idag alltså.
På söndag kommer Leeloo hem,känns som jag skulle behöva mer tid utan en 4åring men men,jag är glad att jag får något alls såklart.
Och på tal om söndag.....Det skulle vart 4 månader med M då :(
Well,well.

Har inte en enda plan idag.
Eller joo.
Ringt vårdcentralen o bokat telefontid.
Måste få komma ned och ta test på om jag har några äckliga könssjukdomar.
Vem fan vet vad m kan ha gett mig när han legat med alla.
Shit,det är riktigt läskigt.
Jag har aldrig någonsin haft en könssjukdom och skulle jag nu ha fått en pga hans idioti så vet jag inte vad jag gör.

//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: Hanna k

Hoppas verkligen inte du fått nån sån äckelsjuka. Sjuka människr det finns som inte tänker på vad dessa barn skulle göra utan sin mamma om hon dör av aids. Varför knulla runt om man ändå har ett säkert å schyst nyp som bara sitter å väntar på en. Du är värd det bästa hjärtat!!!!

2011-07-08, kl 11:25:21
Skrivet av: Elin

Ska hålla tummarna för att du inte har fått något! :love:

Skrivet av: Thina

Hoppas du inte har fått nåt! Det vore verkligen riktigt illa om han smittar runt!



2011-07-08, kl 13:26:09
Skrivet av: Petra

hoppas verkligen inte att du fått nått äckligt av honom! Det vore väl höjden av otur eller vad man ska säga... :-(

2011-07-08, kl 18:03:40
URL: http://mylifemychoices.blogg.se/
Skrivet av: therese

mm det vore väl droppen som får det att rinna över om han smittat dig med något,har han smittat dig med något så åk dit och spotta han i ansiktet och skrik på han o ring alla hans brudar han knullat runt med,hoppas han inte lurar och ljuger för dom som han gjort för dig!

2011-07-08, kl 23:33:26
URL: http://lillamami.blogg.se/
Skrivet av: Bedttyboom

Om du fått något så kan jag jaga upp han & bränna upp hans könsorgan

2011-07-09, kl 21:58:12


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0