Baise Moi + galna måsar

Så har honeii åkt hemåt.
Nu dröjer det minst två veckor tills vi ses då han ska jobba på både 'Metaltown' och 'West Coast Riot' helgen som kommer.
Åhhh,önskar jag kunde åka dit,vore så grymt!

Jag och kidsen tog sällskap med honom bort till Netto eftersom vi ändå var tvugna att handla lite.

Kidsen har vart sjukt jobbiga hela förmiddagen,de tjatar,gnäller,piper och bara är UUUURK!
Jag tycker INTE om barn idag,tro mig.
Usch!

När vi handlat klart så knallade vi hemåt och mest vi gick där på trottoaren så tyckte jag att måsarna lät ovanligt mycket.
Märkte att de började härja mer och mer ju längre vi gick och så började de (två styckna) med mindre störtdykningar ned mot våra huvuden.
Shit liksom.
Såg då att mitt där på asfalten låg en måsunge.
Den hade antagligen ramlat ned från boet som var där i närheten.
Måsar blir helt galna och attackerar när man är för nära deras bo/barn.
Vi skyndade oss snabbt som fan bort från dem annars hade vi fått deras vassa näbbar i våra skallar.
Scary shit!

Igårkväll var lillebror här.
Han,Majki o jag satt o drack några öl i soffan och kollade på en film som jag hade mycket högre förväntningar på,nämligen "Baise Moi"

Läste nämligen i FHM för ett bra tag sedan att det var en sån klassisk film som man bara måste ha sett då den är brutal,porrig,blodig etc etc.
Men nej fan,den var inge bra alls.
Jag blev besviken.
Fast nu har jag sett den iaf.
Har några filmer till att avverka som man 'måste ha sett'.

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0