Cykelreparatör och allt-i-allo.

Jag blev tvungen att stryka en skjorta nu under kvällen som Spike ska ha på sig på sin avslutning imorgon.
Jag har nog aldrig nånsin strukit en skjorta innan,och OM jag gjort det så måste det vart säkert 10 år sen eller något.
Shit,det var lite bökigt faktiskt men damn att jag lyckades.
Det blev bra och den blev rak ^^
Höhö!

Har även lekt cykelreparatör under eftermiddagen och blev så impad av mig själv.
Lyckades byta bakdäck samt stödhjul på Leeloos hojj utan att hela cykeln föll isär när jag var klar.
Whoop whoop.
Duktig chey! ^^


Och jag har fan vart igång hela dagen.
Kändes inte som jag skulle orka nånting alls imorse efter jobbiga natten.

Städade båda toaletterna och handfaten.
Bytt gardiner i vardagsrummet.

Plockat.
Diskat.
Omranstädat etc.
Och när man "Omranstädar" så letar man fram alla ställen Omran knallat runt på och pissat samt skitit (som inte är hans toalett),så sprayar man rengöringsmedel där på o låter det verka ett tag,sen skurar man.
och då vet ni det oxå.

Well,well.

Nej,det var allt från mig.
Nu borde jag lägga mig.
Måste upp tidigt.

Dröm sött gott folk//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0